Innestelingsbloed?

<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik ben nieuw hier en zal me even kort voorstellen manlief en ik hebben sinds mei 2019 een kinderwens. Na het stoppen met de pil werd kreeg ik onregelmatige cyclussen (van 88 en 54 dagen)</p><p>Nu heb ik 5 dagen een hele lichte, minimale bloeding gehad. Max 2 druppeltjes bruin bloed. Verder ook geen menstrustiesymptomen. Op die vijfde dag negatief getest,</p><p>Ik dacht aan innestelingsbloed. Maar zou het toch een menstruatie kunnen zijn? Ik snap niks meer van mijn lijf. Hopelijk herkent iemand dit,</p><p>liefs, Sophie </p><p> </p><p> </p>

Wanneer je een innesteling bloeding hebt ipv ongesteld heid is het hcg waarde dus al hoog genoeg het te beïnvloeden. Als je dan negatief test ben je dus niet zwanger. Misschien door stress of andere factoren dat je lichaam hierin ontregeld is?

Klopt. Maar dat hoort geen maanden aan te houden toch ? Als je het nu niet vertrouwd gewoon nog een keer gaan. Kunnen ze bloedprikken op hcg om te kijken of het inderdaad om een zwangerschap gaat. 

Terug
Bovenaan