innestelingsbloed

ff een vraagje, ik ben 27 maart met de pil gestopt.
een wk later ben ik een paar druppels helder bloed verloren.
twee weken geleden heb ik een test gedaan aangezien ik na het stoppen van de pil nog steeds niet ongesteld ben geworden en de test was positief.
volgens de dokter moet ik rekenen vanaf de dag dat ik met de pil ben gestopt, maar je kan toch niet al een wk later innestelingsbloed hebben???
ik ben de laatste maand een paar keer de pil vergeten, kan het zijn dat ik al eerder zwanger was.
ik heb gelezen dat innestelings bloed ongeveer na drie weken komt.

groetjes
 
Hee sportmieppie !

Moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen maar ikzelf heb ook een innestelingsbloeding gehad en die is doorgaans 7 a 10 dagen na de bevruchting/eisprong. Het bevruchte eitje gaat zich dan na een lange reis (4 dagen) ergens in de baarmoederwand innestelen en voila.. dan heb je een innestelingsbloeding... Als je 27 maart gestopt bent met de pil en een week later de innestelingsbloeding hebt gehad zou het moment van stoppen met de pil ook het moment van bevruchting moeten zijn... snap jij het nog...  ??  Het zou dus heel goed kunnen dat je al langer zwanger bent.... Kun je een termijnecho laten maken... dan weet het in elk geval zeker !

geniet van je zwangerschap
knuffel
Barbara
 
zo zat ik dus ook te denken, ik denk dat ik de verloskundige gewoon ff bel, kan ik gelijk een afspraak maken.
ik zit er telkens mee in mijn hoofd, vind het ook wel belangrijk omdat dat zou betekenen dat je eerder door die eerste drie maanden ben.

groetjes
 
Of je lichaam is wat ontregeld geweest door het stoppen met de pil. Zelf heb ik toen ook ineens tussendoor een dagje wat minimaal bloed verloren.
 
Trouwens, gefeliciteerd dan nog hè met je zwangerschap!

Groetjes Mosy
 
Terug
Bovenaan