innestelingsbloed

hoi dames,
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb maar nu zit ik met een vraagje. In mei j.l heb ik een miskraam gehad mijn menstruatie kwam precies na 4 weken weer op gang en was vrijwel regelmatig. alleen nu kreeg ik afgelopen donderdag een heel klein beetje bloedverlies ik zou het haast geen bloedverlies noemen zo licht bruinig is het en zo weinig maar het duurd nu al 3 dagen a.s donderdag is mijn nod nu vraag ik mij af kan dit mischien innestelings bloed zijn ik hoop van wel maar ik durf niet echt te hopen. mischien weet iemand wat het kan zijn alvast bedankt.
groetjes en veel liefs lindy

Hoi Lindy,
Ik weet niet of je mijn antwoord wel wilt horen.
Ik dacht en hoopte ook op een innestelingsbloeding de afgelopen 2 maanden. Toen begon het allebei de keren ook zo. Helaas begon na 3 dagen toch de echte menstruatie.
Ik hoop voor jou dat het ander is, maar ik wilde je toch antwoord geven.
Sterkte deze week van spanning.
Groetjes van Caroline

Hoi

Bij mij was dit bij mijn eerste een innestelingsbloeding, die kwam net iets voordat ik ongi moest worden ik dacht dus dat de kans verkeken was en was wel deglijk zwanger. Hte kan echt twee kanten op want ik hbe dit ook een keer gehad en toen werd ik gewoon ongi. Afwachten succes!

Lotte

hoi caroline en lotte
bedankt voor jullie reactie het vloeien is inmiddels gestopt dus ik weet nu helemaal niet meer waar ik het moet zoeken. het is nu echt afwachten dit worden vier lange dagen ben ik bang maar ja het hoort er bij. Op naar donderdag .
groetjes en veel liefs lindy

Terug
Bovenaan