Innestelingsbloeding én positieve test?

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het meelezen in dit forum en wil graag iets vragen over mijn eigen situatie.
Ik heb sinds gistermiddag roze en bruin bloedverlies (met slijm) *sorry voor de intieme info*
Mijn NOD is dinsdag de 27e volgens FLO, dit komt overeen met mij eisprong (positieve ovulatie test op 11 september)

Betekent dat ik nu (als ik 48 uur bij 11 sept. optel) op 9dpo zit. Een innestelingsbloeding is dan niet gek...
Vanmorgen een test gedaan en deze is lichtpositief (heb er 5 verschillende gedaan omdat ik het niet geloofde, allemaal licht streepje)
Ik durf hier dus totaal niet op te vertrouwen aangezien A ik sinds gisteren roze/bruin verlies heb dus kan ik überhaupt dan al positief testen en B. 9DPO is dat niet veel te vroeg?

Andere mensen ervaring hiermee? Positieve test en innestelingsbloeding tegelijkertijd?
 
Hi!
 
Ik weet niet of het wel of niet kan, of wat normaal is... Ik had zelf vanuit het ziekenhuistraject mijn eisprong op 15 april, en op 23 april pas een innestelingsbloeding. Op zondag 24 april teste ik al positief... wel met een licht streepje maar hij was wel duidelijk aanwezig. 
Mijn NOD was pas 29 april.
Wij zijn nu 6 maanden zwanger en verwachten eind december onze zoon.
Hoe moeilijk ook, je kunt het beste nog wachten en over een paar dagen nog eens testen, of vragen of ze bij je huisarts bloed willen prikken om te kijken hoe hoog je HCG waardes zijn. 
 
Ik had ook een innestelingsbloeding 9 dpo en daarna zwanger! Ik dacht dat ik vroeg ongesteld was geworden maar toen later: dat was wel heel weinig? Maar daardoor dus :)
 
Terug
Bovenaan