<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben ergens erg onzeker over en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.</p><p>Ik ben in februari gestopt met de pil en sinds begin juni proberen mijn man en ik zwanger te worden. Mijn ovulatie was volgens berekeningen 20 juni en mijn NOD is 4 juli. Probleempje is dat ik niet zeker weet hoe lang mijn cyclus ongeveer duurt want dit hield ik daarvoor nooit bij. Volgens mijn man duurt ie 29 dagen (hij is wat beter met het bijhouden van dingen als ik )</p><p>Ik ben sinds woensdag gaan bloeden en hier snap ik dus helemaal niks van. Ten eerste omdat het 5 dagen te vroeg was maar het leek ook niet op een normale menstruatie. Mijn normale menstruatie is meestal vrij heftig en nu hoefde ik mijn verbandje pas na 6 uur ongeveer te verwisselen (en zat ook nog lang niet helemaal vol). Ik ben 2 dagen lang vrijwel constant aan het bloeden, de kleur is rood en sinds vandaag bloed ik nog maar heel weinig en is de kleur lichtrood tot bruin.</p><p>Wij hebben gegoogled en het lijkt op een innestelingsbloeding. Het probleem is dat ik niet wijs word van google want de ene site zegt een paar druppels en de andere site zegt 2 dagen bloeden is gangbaar maar meer niet. Ik bloed dus nu al 3 dagen een klein beetje. Op de eerste dag van het bloeden had ik buikkrampen maar niet zo erg dat ik niks meer kon.</p><p>Verder heb ik last van de volgende symptomen maar niet extreem:</p><p>Duizeligheid, misselijkheid (niet overgeven), diarree (alleen vanochtend) en vermoeidheid. </p><p>Mijn man denkt dat ik hartstikke zwanger ben maar ik weet het niet. Ik probeer het ook los te laten en de test dinsdag af te wachten (zo hadden we ons dat voorgenomen namelijk) maar dat lukt niet zo goed meer. Daarom dacht ik laat ik hier eens rondvragen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Komen innestelingsbloedingen langer als 2 dagen en met meer bloed ook voor?</p><p>Hoop hier wat wijzer te worden (en rust te vinden! haha)</p><p>Groetjes,</p><p>N</p>