innestelingsbloeding? .........afwachten maar! Grrrrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vorige week had ik mijn vruchtbare dagen. Vandaag zou dus ongeveer de eventuele innestelingsdag kunnen zijn.
Laat ik nou toevallig vanmorgen bij het afvegen wat bloed op het papier hebben ontdekt. Ik verlies zo geen bloed, maar als ik even naar de wc ben geweest ontdek ik het bij het afvegen..........
Mijn lichaam heeft me al een keer goed in de maling genomen, maar dit........??? Dit kan ik me niet verbeelden dit is gewoon zo. Maar toch blijf ik voorzichtig! En nu moet ik  nog 9 dagen wachten tot mijn NOD ................dat hou je toch niet vol!
Toen ik het bloed vanmorgen ontdekte, bonste mijn hart al in mijn keel (nu ook trouwens!)............. en dan moet je een week wachten..........GRRRRRRR

Maar het zou natuurlijk fijn zijn als het deze 6e ronde raak zou zijn

We wachten en maar af.............. zo dit moest ik eventjes kwijt!

Een fijn weekend voor allemaal en succes!
Duimen jullie voor me mee?

Heel veel groetjes,

SUUS

Meid was lees ik nu weer.....!!!!!

SPANNEND.... oh laten we het hopen...!!!

Dat bloed komt toch niet zomaar hé...   maar oké "cool down"
Even weer met beide beentjes op de grond.... anders maak je jezelf gek..

Nog 9 dagen te gaan.... meid dat wordt letterlijk de dagen aftellen.
Jeetje Suus, zelfs ik heb pijn in mijn buik.. JOEHOE>>>

Ik zal ze blauw duimen deze maand...

Héél véél liefs
Jeannette

Hi Suus,

Joh, heel spannend allemaal.
Kan me goed voorstellen dat je hart in je keel zit.
En dan nog zo lang wachten (voor je gevoel dan).......

Ik ga zeer zeker voor je duimen.

Liefs, Clau

Hoi Suus,

Nou ik hoop het echt voor je, ik zit nu zelf ook in spanning, ik had zo'n buikpijn vorige week en toen ik het narekende op babybrabbel was dat de dag van innesteling dus spannend, morgen heb ik NOD, natuurlijk testen we morgenvroeg op vaderdag, zou heel erg leuk zijn!

Liefs mij

hai Suus,

Wat spannend he volgens mijn cyclus moet ik vandaag ook een innesteling hebben maar ik zie er niks van.  Ik heb mijn vruchtbare dagen 12 t/m 17 juni gehad maar heb mijn lichaam houdt mij compleet voor de gek. Wanneer is jou NOD.
Ik hoop voor je dat het raak is. Nog even geduld
groetjes lisalott

hai Lisalot,

Nou dat is toevallig!.. Mijn vruchtbare dagen zijn ook van 12 tot 17juni geweest. Nou maar hopen dat er wat uit komt!   Ik voel ook helemaal niks ik weet ook niet of je iets moet voelen want als ik ongi moet worden voel ik ook helemaal niks. Maar ja we w8ten het wel af..

groetjes souraya

Heej meis,

Ik heb nog nooit een innestellingsbloeding gehad, ben al 2 x eerder zwanger geweest, helaas beide keren een miskraam.
Nu had ik vorige week maandag mijn eisprong en vorige week donderdag 1 dag bloedverlies??? Ik denk ook aan een innestellingsbloeding misschien, maar hoeveel dagen na je eisprong had jij het bloed????
Spannend hoor!

Liefs Biate

Terug
Bovenaan