Innestelingsbloeding - Ervaringen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb jullie raad dringend nodig!! Ik weet niet wat ik moet denken.

Ik ben niet regelmatig ongesteld dus weet niet precies mijn NOD. Sinds zondag heb ik iedere dag een beetje bruin bloedverlies, maar het zet (nog) niet door naar een menstruatie. Zondag leek mij weer iets te vroeg voor de menstruatie dus dat vond ik vreemd. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en zie een heel licht 2e streepje. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet denken... Word ik toch nog ongesteld of kan dit een innestelingsbloeding zijn? We zijn al 10 maanden bezig voor het 2e kindje, dus ik ben ook bang om te snel te denken dat ik zwanger ben. Dan is de teleurstelling straks nog groter....

Groetjes,

Soepfan

Hallo,

Ik heb het ook voorgehad,weet normaal wel ongeveer mijn NOD en ik had het een dikke week voor mijn NOD,ik dacht ook aan een innesteling en was al voorzichtig blij maar bij mij zijn de ms toch doorgekomen terwijl het veel te vroeg was.
Dus het zou alle kanten op kunnen maar aangezien je zegt dat je getest hebt en een lichte streep te zien is denk ik dat het bij jou wel een innesteling kan zijn want normaal is een streep toch een streep he.
Ik ga je al voorzichtig feliciteren,laat je nog iets weten?
Liefs orchi

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog steeds niet ongesteld en probeer geduldig te zijn. Ik kan niks anders doen dan afwachten en over een paar dagen nog eens testen. Ik houd je op de hoogte.

Gr,

Soepfan

Hallo!

Ik heb toen ik zwanger was van Sophie een week voor mijn NOD een innestellingsbloeding gehad. Bij mij was het een beetje roze. Vervolgens heb ik ook nog tot week 8 of 9 rood of bruin bloedverlies gehad. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik duim in ieder geval voor je!

Groetjes!

Hoi,

Ik heb gisteren een hele positieve Clearblue test gehad, dus het zal toch wel echt zover zijn na 10 maanden. Ik kan het nog niet helemaal geloven.

Groetjes,

Eva

hOI

Ook ik had last van bloedingen. Ik geloof 5 dagen voor mijn nod. het was zowel bruin als rood en op mijn nod rozig/bruin. En ik ben ook zwanger!
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan