Innestelingsbloeding, meer vrouwen last van?

<p>Afgelopen vrijdag een positieve zw test in hadden gehad. De test gaf aan 2-3 weken zwanger. Hartstikke blij, natuurlijk.</p><p>Echter, vanaf maandag vorige week heb ik tot afgelopen vrijdag (de dag waarop ik positief testte) dagelijk een ienie mienie klein beetje bruin bloed/bruine afscheiding heb verloren. Dit was alleen te zien bij het afvegen.</p><p>De verloskundige geeft aan dat dit hoogstwaarschijnlijk een innestelingsbloeding is geweest, maar garantie heb je natuurlijk nooit.</p><p>Hebben jullie dames hier ook last van gehad, een innestelingsbloeding? Zo ja, hoe zag dit eruit, hoe lang duurde dit en is dit alles goed afgelopen?</p>
 
Hallo!
Ik zou gisteren ook ongesteld moeten worden, echter gisteren en vandaag niks. Wel zaterdagavond 21-7 bruin slijmverlies. Vervolgens niks meer, dus begin van ongesteldheid geweest of een innesteling?
Gisteren en vandaag negatief getest met test van de Action. 
Wordt helemaal gek van het wachten..
 
Hey!
ik heb zelf ook bloedingen gehad. Precies een dag nadaf ik positief had getest met de clear blue test(2-3weken)
ik dacht direct aan een miskraam. Maar dat was niet het geval. Volgens de verloskundige kon het innestelingsbloed zijn.  Een week lang elke dag minimaal 2 keer met het afvegen had ik rood/roze verlies. Vervolgens tot week 8 heb ik zeker 2/3 keer per week roze afscheiding gehad. Verloskundige kon het niet verklaren. 
Ik ben nu bijna 15 weken zwanger. Vorige week heb ik weer bloedingen gehad. Ik kreeg een echo en alles was prima! Verloskundige vertelde mij dat ik waarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond had. 
Ik heb me ondertussen wel kapot gestresst, maar bloed betekend niet altijd een miskraam! Let er natuurlijk wel op of je ook stolsels verliest, en of je echt veel bloed verliest. 
Ik hoop op t beste voor je!
 
liefs?
 
Ik had vanaf 3 dagen voor tot 2 dagen na mijn NOD een beetje bruin/roze bloedverlies. Ook met wat lichte krampen, dus dacht ongesteld te worden maar inmiddels 33 weken zwanger...
 
Terug
Bovenaan