Innestelingsbloeding met ongi pijn?

Ik had m'n vraag ook al op het zwanger worden forum geplaatst. Maar ik bedenk me dat ik het misschien beter hier kan stellen:

Ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest. Toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste was ik hier regelmatig en nu gaan we alweer voor de tweede......
Maar ik heb even een vraagje. Ik heb gisteravond heel licht bloedverlies gehad. Daarna niets meer en nu iets bruin. Het zit rond de dag dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Maar, ik had gisteravond ook echt een rommelende buik wat ik altijd heb als ik ongi moet worden. Dat hoort toch niet bij een innestelingsbloeding? Daar voel je toch verder niets van? Ik heb dit bij de eerste nooit gehad.
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik 's ochtends en 's avonds nog zelf voed. Maar ik ben wel al een paar keer ongi geweest. Ik hoop dat jullie wat meer weten over een innestelingsbloeding.
 
Hoi Hoi,

Ik weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar ik heb met 9 weken een innestelingsbloeding gehad. Er kwam 's morgens helder rood bloed los, zonder pijn. Dezelfde dag ben ik nog voor een echo geweest ter geruststelling. Er was niets aan de hand. Maar ja je schrikt wel natuurlijk.
De ongesteldheidspijn die je omschrijft zou wel eens een gewone pijn van de groei van je baarmoeder kunnen zijn. Had ik  eerste 10 weken ook heel veel last van.

Als je het niet vertrouwd zou je de huisarts even kunnen bellen, daar zijn ze tenslotte voor.

Groetjes Aafje   35/6 weken zwanger van de 1e
 
Hoi Aafje,

Bedankt voor je reactie. Maar ik weet nog niet eens zeker of ik zwanger ben. Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn  Het probleem is dat ik nog niet helemaal op m'n cyclus kan vertrouwen omdat ik dus nog borstvoeding geef. Nu ben ik sinds een paar weken gestopt met overdag voeden (kolven) en voed alleen nog 's ochtends en 's avonds. M'n dochter is nu 7 maanden. Maar ik ben dus wel al een paar keer ongi geweest. Toen ik het voor de tweede keer moest worden, had ik wel alle symptomen maar geen bloed. Toen heb ik zelfs nog twee testen gedaan. Precies 28 dagen werd ik wel weer ongi. De daaropvolgende keer weer alleen symptomen. En nu zou ik het 24 oktober weer moeten worden. Maar gisteravond had ik dus die hele lichte bloeding. Ik dacht eerst: nu is m'n lijf echt in de war. Maar het is dus alleen een hele lichte bloeding geweest. Er van uitgaande dat ik rond 6 oktober m'n eisprong heb gehad, zou het dus (4 dagen later) een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Pfff, beetje lang verhaal geworden. Maar goed, de ongi pijn is nu weer helemaal weg en het bloed ook. Maar het blijft natuurlijk gewoon afwachten......
 
Hoi,
Bij mijn tweede zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. Het begon tussen dag 17 en 21 van mijn cyclus(weet niet precies meer) en leek heel veel op ongesteldheid. Toen het begon had ik echt een krampachtige buikpijn en zat ook daadwerkelijk over mijn onderbuik te wrijven. Dat weet ik nog omdat wij voor ivf zouden gaan en dan begin je met hormoon spuiten op de eerste dag van je ongesteldheid. Ik zat ergens anders en maakte me druk dat ik op tijd moest spuiten. Maargoed, het leek verder bij mij qua lengte ook op ongesteldheid, duurde 5 dagen, maar heb gelezen dat dat erg kan verschillen. Het verschil zat in de kleur bloed (donkerbruin) en de hoeveelheid (veel minder). Hoop dat je er iets mee kan.
Groetjes en succes, Ivy
 
Hoi Hoi,

Je zou eerst voor de zekerheid even een zwangerschapstestje kunnen doen.
Ik weet dat als je bortstvoeding geeft het dan qua ongesteldheid anders is.
Dus als de test negatief is dan weet je dat het gewone ongesteldheidspijn is, die er alleen niet is.

groetjes aafje
 
Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Ik vind het steeds spannender worden. M'n ongi-gevoel is helemaal verdwenen en dat had ik bij de eerste ook. En ik merk dat m'n tepels gevoelig zijn. Maar ik wacht nog even met testen tot m'n NOD is geweest. Want ik weet ook nog van de eerste keer dat ik niet te vroeg moet testen.
 
Terug
Bovenaan