Innestelingsbloeding met pijn?

Hallo,

Ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest. Toen ik zwanger probeerde te worden van de eerste was ik hier regelmatig en nu gaan we alweer voor de tweede......
Maar ik heb even een vraagje. Ik heb gisteravond heel licht bloedverlies gehad. Daarna niets meer en nu iets bruin. Het zit rond de dag dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Maar, ik had gisteravond ook echt een rommelende buik wat ik altijd heb als ik ongi moet worden. Dat hoort toch niet bij een innestelingsbloeding? Daar voel je toch verder niets van? Ik heb dit bij de eerste nooit gehad.
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik 's ochtends en 's avonds nog zelf voed. Maar ik ben wel al een paar keer ongi geweest. Ik hoop dat jullie wat meer weten over een innestelingsbloeding.

hoi hoi

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ongeveer vier dagen na mijn ei had ik ineens een bloeding, en ook behoorlijke ongipijn, eigenlijk vanaf mijn eitje had ik die pijn. Na de bloeding werd het minder. En nu ben ik 2 daagjes overtijd!!

Hm, nou ben toch wel benieuwd of meer meiden dan pijn hebben gehad bij de innesteling. Ik heb namelijk ook rond de dag dat innesteling zou kunnen zijn een heel klein beetje bloedverlies gehad, en heel veel buikpijn. Heb er niet lang bij stilgestaan, omdat ik toch wel vaker last van m'n buik heb, en bij dat bloed dacht ik wel dat het misschien innesteling zou kunnen zijn, maar durfde er niet op te hopen, dus dacht ik er meteen al achteraan dat het net zo goed een beetje oud bloed kon zijn ofzo.
Maar had dus ook niet eerder gehoord dat innesteling ook samen kon gaan met buikpijn, dusse... meer meiden met die ervaring?

hoi meiden

bij mijn zwangerschap een paar weken geleden had ik ook giga buikpijn, ik kon echt
niet meer overeind staan. Daarnaast was ik ook nog giga misselijk. Ik had alleen geen last van bloedverlies.

Mijn ha zei dat dat waarschijnlijk de innesteling is geweest.

Er is dus nog hoop.

Liefs Anke  
suc6 met afwachten!!!!
 Ik  voor jullie

Ik heb toel ik zwanger werd elke keer het gevoel gehad om ongi te worden, ook al moest ik het nog niet worden.
Toen ik 2 dagen over tijd was en nog steeds het ongi gevoel had kocht ik maar 3 testen tegelijk want dacht toch ongi te worden.
Wat bleek ik was zwanger en kon het totaal niet geloven, me lichaam zei dat ik ongesteld moest worden ( de klachten dan) alleen bleef de vieze bloeding weg.
Zat ik thuis met 2 testen van die leuke digitale van clear blue...
Wat denk je dezelfde dag nog een ker getest en volgende dag weer...
Ik moest er echt aan geloven.
Ik hoop dat jou lichaam je ook zo voor de gek hou en je ook zwanger zult zijn.
Groetjes Dees
welke ronde zit je?

Nou, het kan dus!! Ik ben zwanger!!!!! Veeeel te vroeg getest. Maar ik had zoveel klachten en dan afgelopen maandag die bloeding. Tegelijkertijd dacht ik: ik ga een test verpesten. Maar ik voelde me zo zwanger!!!! En ja hoor, een tcoh zelfs best duidelijke streep. Ergens snap ik er niets van. Na zo'n korte tijd al een positief resultaat....... Misschien maakt m'n lijf gewoon snel veel hormonen aan. Ook spannend en stom dat ik zo vroeg heb getest. Want het moet allemaal wel goed gaan. Maar goed, de innesteling heb ik gehad!!

Terug
Bovenaan