Innestelingsbloeding met stolsels kan dat?

<p>Oke, ik denk dat ik ongesteld ben geworden twee dagen te vroeg? Toch ben ik misselijk al een paar dagen bij vlagen.  Ook een keer duizelig. De eerste dag had ik echt een klein beetje bloedverlies. </p><p>De tweede (vandaag) dag veel met een paar kleine stolsels.  Die neemt ook weer een beetje af. </p><p>Wel kramp zo nu en dan. Verder geen mega rug pijn etc. </p><p>Innestelingsbloeding is toch vaak zonder stolsels en niet veel bloedverlies en rood( soms bruin rood denk ik te zien.  </p>
 
Ik ben bang dat je hier toch met een vroege menstruatie te maken hebt.
Een innesteling gaat vaak met wat roze of lichtbruine afscheiding, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsverhalen.

Misschien is je eisprong twee dagen eerder geweest deze maand?
 
Ja dat denk ik ook. Het enige wat mij deed twijfelen was mijn misselijke gevoel. Die overigens vandaag nog steeds aanwezig is.
Hetvwas vannacht niet veel minder, dus op naar ronde 2!
 
Het zou wel kunnen.
Ik heb ook 2 dagen licht bruin en helder bloedverlies gehad met kleine stolsels.
Vervolgens 1 dag niets en de dag erna alleen in de ochtend veel helder bloedverlies met ook vrij grote stolsels.
De dag erna niets meer dus toch een test gedaan dat is nu bijna 3 weken geleden 
Ik heb morgen mijn eerste echo 
 
Gefeliciteerd en heerlijk een eerste echo! Ik vrees dat ik echt wel ongesteld ben. Dag 3 is ingegaan en som hevig en dan rustig.

Maar ook goed te weten dat het wel kan met stolsels.
 
Terug
Bovenaan