Innestelingsbloeding na NOD of toch ongesteld?

Hee.
Zondag was mijn NOD dagje. Helemaal blij zielsgelukkig want we proberen al een jaar.

Eenmaal koffietijd en ik had last in mijn rug en kon niet lekker zitten. Maar zag nog geen problemen.

Maandagochtend ongesteld (tenminste dacht ik). Meestal als ik eenmaal bloed zie weet ik hoe laat het is. Dus tampon in. Paar uur later stond ik verbaasd het was lang niet de hoeveelheid die er normaal was. Maar goed moest naar werk dus weer 1 in en door gaan. Eenmaal op werk werd het zitten toch echt onaangenaam. Veel wiebelen tot ik het niet uithield en maar ging staan en rekken en strekken. Ondertussen “ongesteldheid” zo minimaal dat ik twijfelde om een tampon in te doen. Eenmaal weer onderweg naar huis werd de pijn in de rug ondragelijk, werd gewoon misselijk van de pijn. Thuis paracetamol en op bed.

Dinsdag bloed bloed en nog eens bloed. Rugpijn verdwenen. Ik dacht hehe daar is die dan de ongesteldheid die ik gewend ben. In de avond was niks meer van die gedachte over. Want op 1 of andere manier zakte het weer af. Ik snapte er niks van. Was bijna niet waard om nog een tampon in te doen.

Woensdagochtend dus ook tampon uitgehouden. Af en toe zag ik nog een streepje bloed maar was zo weinig dat ik niet eens een maandverband in hoefde.

Ik herken hier mijn ongesteldheid niet in en twijfel dus nu ook echt of dit ongesteldheid is. Normaal kan ik 7 dagen lang super plus in doen en om de 2 uur Max vervangen anders red ik het niet. Iemand enig idee?
 
Ja een vroege afgelopen zaterdag die negatief was dus toen had ik de hoop al wat op gegeven. Vanochtend voor de zekerheid nog maar getest weer negatief.

Update: vannacht voor de zekerheid tampon in gedaan. Was wel weer raak met stolsels groter dan een 2 euromunt. Heb morgen al een afspraak met de dokter. Maar bel hem zo voor de zekerheid even op.
 
Terug
Bovenaan