Innestelingsbloeding of iets anders?

Lieve allemaal!

Ik heb een brandende vraag en ik ben zo in de war dat ik niet eens meer weet wat ik ervan moet denken. Mijn partner en ik proberen al een hele tijd zwanger te worden. Heel was stress en vedriet te voorduren gehad en helaas maat 1x zwanger geweest maar helaas uitgelopen op een miskraam.

Nu mijn verhaal/vraag

Ik heb een doodnormale cyclus van 28 dagen ongeveer (daar kan soms een dag in zitten maar meestal zit ik op 28)

De 22e mei of de 23e mei heb ik mijn eisprong gehad.

De 29e ben ik bloed gaan verliezen maar een miniscuul beetje en alleen met afvegen ik had niks in de wc of mijn slipje. Nu hebben we het de 2e juni ik verlies nog steeds een mini beetje rozige/oranje/bruinige afscheiding zonder stolsels.

6 juni moet ik ongesteld worden. Maar ik ben zo onzeker. Ik heb vaker last dag ik 2 a 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden een beetje afscheiding heb maar dit vaak met stolseltjes al erbij. Nooit 8 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Is er hier iemand die dit ook had en toch zwanger bleek te zijn?


Lieve lieve groetjes
 
Lieve gebruiker,
Ik ben bang dat je enkel kan afwachten. Het verschilt ook per vrouw of ze een innestelingsbloeding hebben of niet. Ik dacht het vorige maand ook te hebben omdat het anders was dan anders, maar helaas kwam toch mijn menstruatie. Ik hoop op goed nieuws voor jou ?
 
Zo enorme rollercoaster hé dat zwanger worden! Ik hoop ook op goed nieuws maar ik ben bang voor te hopen voor de teleurstelling met weer een negatieve test. Hopelijk voor jou ook snel goed nieuws 
 
ik zou er nog niet teveel bij stilstaan even afwachten of je ongesteld zou worden of niet zou je over tijd zijn zou ik gewoon 2 dagen later testen 
heel veel succes! ❤️
 
Terug
Bovenaan