Innestelingsbloeding of menstruatie?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi dames!</p><p>Ik weet dat er al veel van zulke dingen op het forum staan, maar toch is het net zo makkelijk om even een nieuw onderwerp aan te maken om mijn situatie even uit te leggen.</p><p>Ik ben vanaf november van de pil af en heb tot maart een cyclus gehad die zo'n 26 dagen duurde. Sinds ca. maart-april duurt mijn cyclus nog maar 24 dagen en mijn menstruatie is maar vier dagen lang. </p><p>Ik heb altijd een heel erg hevige menstruatie gehad, en laten we niet eens beginnen over de pijn die het met zich meenam, zo erg zelfs dat ik gewoon niks meer kon; de bank en mijn bed was mijn beste vriend. </p><p>Deze maand is het echter heel raar:</p><p>Volgens Flo (menstruatie- en vruchtbaarheidsapp) was mijn ovulatie op 1 juli. Ik meet ook mijn temperatuur dagelijks op en als ik het goed heb is deze inderdaad ook rond deze dag geweest. </p><p>Nu is het zo dat mijn vriend en ik op die dag een 'ongelukje' (om het zo maar even te noemen) hebben gehad. We deden het zonder condoom en ja, hij kwam een beetje in me. </p><p>Vandaag is de dag dat ik normaliter ongesteld zou worden, alleen is het deze maand niks meer dan wat donkerbruin bloedverlies. Normaal heb ik ook altijd minstens zo'n vier dagen voor mijn menstruatie last van wat bloedverlies die gepaard gaat met heel veel van het chagerijnig zijn, maar dit keer, niks! Ik heb ook totaal geen last gehad van hevige pijn, wel wat kramp zo nu en dan, maar het was ongelofelijk dragelijk! </p><p>Nu rest mij de vraag of een van jullie dit herkent en zwanger bleek te zijn of dat het toch de opzettende menstruatie was?</p><p>Ik heb overigens vorige week een vroege test gedaan (4 dagen), maar daar was niks op te zien. Moet ik nu anders nog eens testen of...?</p><p>Liefs,</p><p>E.</p>

Hallo 
Het zou heel goed zijn... als je sinds je bevruchting tot nu een blijvende menstruatiepijn heb en niet ongesteld is geworden is de kans groot (na mijn ervaring) dat je zwanger bent. En die bruine bloedverlies is dan een innesteling.
Als deze test negatief is moet je 3 dagen wachten om weer te testen. Je hcg moet hoger en dat word naarmate met de dag meer....
Er bestaan ook testers die zéér gevoelig zijn.
Succes ben nieuwsgierig! ?

Dankjewel voor je reactie! Ik zal morgen nog eens testen als deze bloeding niet doorzet... 
Wat is het vrouwelijk lichaam toch een grote puzzel soms!
Heb wel last van kwaaltjes zoals misselijkheid (de hele dag door, bah), vermoeidheid en soms lijkt het alsof ik net uit de achtbaan kom zo hard dat ik duizelig ben, maar ja, dat zou ik me natuurlijk ook gewoon in kunnen beelden. 

Hey! Morgenvroeg ga ik nog een test doen, want nog steeds verlies ik geen “normaal” menstruatiebloed. Vandaag heb ik zelfs helemaal niks verloren op wat witte afscheiding na...
Ook oké, sorry, details, als ik me afveeg hem ik geen bloed. Normaal heb ik dit altijd en ook dat er bij het plassen bloed “meevalt”. Ik verlies soms bij het plassen wel wat donkerbruine draadjes, tenminste, daar lijkt het op maar voor de rest nada-noppes-niks!
Ook lijkt het zo te zijn alsof mijn vagina opeens heel erg nauw is en als ik er naar kijk d.m.v. een spiegel dan ziet het er allemaal anders uit...
Maar hoe dan ook, morgenvroeg test ik weer en mocht hij dan weer negatief zijn maar mocht ik toch niet echt ongesteld aorden de aankomende week, dan bel ik denk ik de huisarts op om een bloedtest te vragen om me geen gekke dingen in mijn hoofd te halen.
Ik hou jullie op de hoogte!
E.

Terug
Bovenaan