innestelingsbloeding of menstruatie?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen,ik ben pas een maand met de pil gestopt.4 maart was mijn eisprong,ik en mijn man zijn gelijk gaan klussen,vollgens een biologische klok van predictor was 9 maart mijn innestelingsdag.de volgende ochtend ging ik naar de wc en ik zag bloed in mijn urine nu zijn we bijna 3 dagen verder en ik vloei nog steeds! ik heb geen klachten die ik normaal heb geen buikpijn en zo,en ik vloei net iets minder als normaal.kan iemand mij helpen ik weet het echt niet meer

Hay hay,

het kan best zijn, omdat je net met de pil gestopt bent, dat het allemaal een beetje ontregelt is. Dat is  heel vaak zo.  Ik zou mij er niet echt  zorgen over  maken. Mits je het echt niet vertrouwt, dan moet je ff naar de huisarts gaan.

Succes!

Ha Silly,

Ook ik ben net gestopt,  ik werd na 3 dagen slikken van de pil weer ik weer!! ongi!!!, en hoe, flink! Daarna zaten er 24 dagen tussen de NOD's en nu zit ik op 27 dagen en heb ik nog niets gemerkt of gezien van de rode duivels. Ik heb ook al een test gedaan en dit was negatief! Terwijl ik altijd op het uur kon uitrekenen wanneer ik ongi moest worden, weet ik nu niets meer van mijnlichaam na het slikken van de pil! Het is dus echt afwachten... Misschien heb je hier iets aan Silly.
Succes, groetjes J

Hoi meis,

Zelf had ik bij de eerste zwangerschap ook heeeeel iets bloedverlies in de innestelingsperiode. Dit hield zelfs 5 dagen aan maar het was echt maar heel erg weinig. Als nu je innestelingsperiode is, dan kun je volgende week al testen. Succes hoor!!

Groetjes F (11,5 week zwanger)

Hoi
Toen mijn man en ik stopten me t de pil, sloeg mijn cyclus volledig op hol. De eerste keer kwam nog "keurig" na 5 weken,   maar de tweede en vierde keer kwamen al na twee weken en waren heel licht, zonder de normale klachtjes. Pas de vijfde periode was enigszins normaal te noemen en was ook gelijk raak. Op zich is dat na 5 jaar pil slikken en 30 jaar zijn nog best binnen de statistieken, maar wat was ik verschrikkelijk ongeduldig en onzeker of het allemaal wel normaal zou werken. Ik wens je dan ook veel geduld en succes toe.
groejtes
greet

Toen ik met de pil stopte, werd mijn menstruatie ook veel minder heftig dan normaal. Dit is ook zo gebleven. Mijn menstruatie was korter, minder bloedverlies en ik had ook geen buikpijn meer (toen ik de pil nog slikte, had ik wel altijd last van menstruatiekrampen).

groetjes,
Simone

Oh ja, NOD betekent Niet Ongi Dag. Dat is dus de dag waarop je ongesteld zou moeten worden.

bedankt voor jullie reacties ze hebben me aardig op weg geholpen!!

groetjes silly

Terug
Bovenaan