<p>beste mama’s en mama’s to be,</p><p> </p><p>waarschijnlijk is deze vraag al vaker aan dit forum voorbij gekomen en ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar wellicht heeft iemand ervaring.</p><p>Ik heb in juli een miskraam gehad. De zwangerschap was een complete verrassing we hebben al een heerlijk zoontje van 1,5 en wiste dat we een groter gezin wilde dus het was een onwijs leuke verrassing. Helaas stopte het hartje met kloppen met 9 weken en is het uiteindelijk weg gehaald dmv een curatage omdat de medicatie zijn werk niet goed had gedaan. Ontzettend verdrietig maar ik was ook blij toen het achter de rug was(ik heb veel pijn gehad). Door het verdriet realiseerde we ons dat we graag voor een tweede kindje wilde gaan proberen</p><p>nu ben ik in middels 1x ongesteld geweest met een cyclus van 30 dagen. Was een menstruatie zoals ik hem altijd heb gehad. ik Vloei ongeveer 7 dagen alles bij elkaar waarvan 3 tot 4 dagen wat heviger en met stolsels. </p><p>Alleen deze maand is anders. Het begon afgelopen vrijdag. Ik kreeg in de ochtend buikkrampen en dacht dat mijn menstruatie eraan kwam. De krampen duurde alles bij elkaar zo’n half uurtje. Maar verder bleef het daarbij die dag. Zaterdag ochtend verloor ik ligt wat bloed en dat is in de loop van die nacht wat meer geworden zondag heb ik gevloeid maar niet zoveel als ik gewend ben. Daarnaast zitten er amper stolsels bij ( een paar kleintjes hier en daar) vandaag ben ik in de ochtend nog gevloeid maar nu is het al een stuk minder en is het gemend met slijm. Ik heb daarnaast de rest van de afgelopen twee dagen weinig krampen gehad.</p><p>verder heb ik de afgelopen twee dagen al wel 4 keer zitten huilen om niks.</p><p>ik ben ontzettend moe</p><p>mijn borsten doen soms pijn</p><p>en ik en veel last van maagzuur.</p><p>heeft iemand ervaring met een innestelings bloeding? En wanneer zou ik het beste een test kunnen doen om te kijken of het om een innesteling gaat of menstruatie?</p><p>een heel verhaal! Alvast bedankt voor jullie reactie.</p><p>liefs,</p><p>Juul</p><p> </p><p> </p>