Innestelingsbloeding of menstruatie

<p>Hoi dames,</p><p>Mijn vriend en ik proberen een aantal maanden nu zwanger te worden. 4 maand geleden heb ik helaas een miskraam gehad. Nu zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden, echter heb ik sinds vandaag heel klein beetje bloedverlies. Echter lijkt het momenteel niet op een menstruatie en vraag ik me af of het een innestelingsbloeding kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? <br />ik word behoorlijk gek van dit allemaal.. </p><p>Als dit mijn menstruatie zou zijn, dan zet het totaal niet door. Dat is wat ik zo vreemd vind.. </p><p> </p>
 
Het is vrij laat voor een innestelingsbloeding, maar kan wel. Vaak komt een innestelingsbloeding iets voor je verwachte menstruatie. Maar alles kan natuurlijk, wie weet een late eisprong? 
Ik zou als ik jou was morgen of overmorgen gewoon een test doen als het bloedverlies niet doorzet/stopt. Als ik je goed begrijp, zou vandaag je NOD zijn, dus dan verwacht je dat test ook positief is, mocht je zwanger zijn.
Succes met deze onzekerheid... 
 
Dit probleempje had ik ook..Ik heb een test gedaan (gewoon de 2v5 van de Kruidvat, die schijnt het beste te zijn!) en ben nu 6 weekjes zwanger! :)

Als je niet zeker weet of het menstruatie is of inestellingsbloeding, gewoon een test doen! Komt de test negatief uit en nog steeds geen volledige menstruatie; na 2 dagen weer een test doen!

Ik duim voor je en heel veel succes met de onzedelijk?
 
Terug
Bovenaan