Innestelingsbloeding of menstruatie?

Hoi iedereen!

Welke ervaring hebben jullie met innestelingsbloeding?

Ik heb best een regelmatige cyclus (ongeveer 30 dagen).

12 januari was ik ongesteld. Ik denk dat ik 28 januari mijn eisprong had. Ik en mijn vriend hebben vaak geprobeerd voorafgaand aan en rond die dag.

Nu kreeg ik 1 februari ineens pijnlijke en enorm opgezette borsten. Normaal heb ik dat pas 3 dagen voor de menstruatie, maar ik zou pas 11 februari ongesteld moeten worden.

5 feb. kreeg ik bloed. Normaal start mijn menstruatie rustig en met wat bruin bloed. Het was nu helderrood en best veel de hele dag. De dag erna was het bruin met stolsels (ook best veel: zoals een normale menstruatie). Vandaag (7 feb.): helemaal niks meer. Normaal is m'n menstruatie 4 dagen, nu dus maar 2.

M'n borsten zijn nog steeds giga, ook beetje rugpijn en stemmingswisselingen.

Ik was er vrij zeker van dat ik (een week te vroeg) ongesteld was geworden. Nog nooit zo'n korte cyclus gehad, maar toch.

Maar nu begin ik te twijfelen.

Wat denken jullie? Kan een vrij hevige bloeding die aardig op een ongesteldheid lijkt tóch iets goeds betekenen?

Groetjes!!

Hey hoi,
Oké k had een een heel bericht getypt maar er ging iets fout haha. 
Jij en ik lopen aardig samen. Ik werd 11 januari ongesteld en mijn ovulatie was de 29e. Mijn cyclus is meestal 33 dagen. Ik heb wel sinds gisteren krampen en steekjes, voel mij ook best moe, alleen de avond van mijn ovulatie werd ik flink ziek van de griep en dit duurde 1 week. Ik denk dat het dit x weer niet is gelukt en ik heb altijd klachten voor mijn NOD die is 12 of 13 februari. 
Ik heb geen ervaring met innesteling bloeding maar is wel gek dat je hevig hebt gebloed maar ook 2 dagen duurde. Vaak zeggen ze dat het maar een veegje bloed hoort te zijn zonder stolsels. Elk lichaam is anders. Je zou een early test kunnen doen?

Succes en ik duim voor je! 

Ja het lijkt wat teveel bloed voor een innestelingsbloeding. Maar zo raar dat het véél te vroeg zou zijn en véél te kort. Het is nu dag 2 na het bloeden en heb nog steeds opgezette en gevoelige borsten, wat ook raar is. 
Net early test gedaan: negatief. Maar misschien beetje te early ;) 
Over een paar dagen nog maar eens proberen.
Dankjewel!! 

Ik ben dus 9dpo en heb precies hetzelfde. 1 week voor mijn ongesteldheid. Begon bij mij wel bruin, werd steeds erger en vanmorgen was het best veel en helder. Nu vanavond echt nog maar minimaal... heb je in de tussentijd al getest? 

Terug
Bovenaan