Innestelingsbloeding of menstruatie?

tja waar zal ik beginnen. Ik ben al vijf jaar zonder pil en vanaf dat moment ook opnieuw een kinderwens.( al twee kinderen ) Na de tweede is er endometriose vastgesteld en ben ik hier twee keer voor geopereerd.. heb altijd hele zware menstruaties met stolsels.. Ik heb een cyclus tussen de 23 en 29 dagen.. mijn laatste goede ongesteldheid was 24 augustus. Ik heb sinds 21 september bruinverlies, roze afscheiding en 1 keer drupje helder rood een week van te voren veel menstruatiekrampen gehad en op 22 september veel pijn aan eierstok. Momenteel geen roze verlies of bruinverlies meer te zien. Vanmiddag nog een test gedaan en die is Omo wit.. Kan het een innestelingsbloeding zijn waardoor ik negatief test? Al heb ik dit niet eerder gehad bij de vorige twee zwangerschappen.. Ik hoor heel graag meer ervaringen, het maakt mij heel erg onzeker.. ik wil heel graag dat het eindelijk raak is na 5 jaar..
 
Ik kan mijn ervaring met je delen. Twee keer zwanger geworden waarvan 1 keer helaas een miskraam. Bij beide keren kramp in buik/rug en bruinverlies gehad voor NOD. Eerste keer echt 1,5 week ervoor en de laatste keer een week. Stopte vanzelf na een paar dagen. Ik heb gewacht met testen tot 1 dag na NOD met positief resultaat. Dus wat je omschrijft zou er bij kunnen passen.
 
Je test negatief omdat er geen of onvoldoende hCG wordt gemeten door de test, niet door het hebben van een (innestelings)bloeding. Je cyclus kan helaas altijd weer een keer afwijken. Het is vrees ik afwachten.
 
Terug
Bovenaan