Innestelingsbloeding of ongesteld pcos

<p>hoi hoi allemaal, Sinds een paar maanden zijn mijn vriend en ik aan het proberen zwanger te worden. Tot nu toe geen fijne periode geweest voor ons omdat we donderdag te horen gekregen hebben dat ik hoogstwaarschijnlijk PCOS heb. Nu zagen ze bij de echo toch mogelijk een prille zwangerschap of een ovulatie. Ik ben de volgende dag getest via bloed op zwangerschap maar krijg pas dinsdag de officiële uitslag van alles.  Vanmorgen werd ik wakker met wat buikpijn en ben ik naar het toilet gegaan, 2 kleine druppels roze bruin bloedverlies, en nadien helder rood bloedverlies. Ik zou pas over 4 dagen ongesteld moeten worden. De afgelopen week ben ik wat duizelig geweest en last van maagzuur gehad.</p><p>Wat denken jullie? Vind het allemaal zo spannend en weet niet goed of het misschien toch bij de pcos hoort.   Alvast super bedankt ☺</p>
 
Spannend hoor! Ik zou waarschijnlijk een zwangerschapstest doen thuis, want een zwangerschap is meestal ongeveer 2 dagen nadat die in het bloed aantoonbaar is, ook in de urine aan te tonen. Dan weet je misschien iets eerder waar je aan toe bent.

Ik heb nog nooit eerder gehoord dat ze bij de echo twijfelen of iets een eisprong of een zwangerschap is, zat die evt zwangerschap dan wel in de baarmoederholte?
 
Ja idd spannend, misschien toch maar even testen idd.
Ze zeiden in het begin van de echo dat ik waarschijnlijk mijn eisprong net had gehad en wenste me succes. Nadien zei ze dat ze ook wat anders zag dus dat het raadzaam was om binnenkort een test te doen. Nu heeft de gynaecoloog het beoordeeld en heb ik dus bloed moeten laten testen, dus ik snap zelf ook niet hoe het nu zit haha. Beide jan natuurlijk niet tegelijk. Ze heeft niet gezegd waar de zwangerschap zou zitten dus dat weet ik niet.
Thanks voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan