Innestelingsbloeding of te vroeg ongesteld?

Hallo allemaal,

Wat is er veel gebeurd zeg in de afgelopen weken. Ik ben even weggeweest van het forum, want ik werd helemaal gek. De vorige ronde dacht ik namelijk dat ik zwanger was gezien alle klachten, maar toch bleek ik ongesteld te worden.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik behoorlijk teleurgesteld was in mezelf en vooral in mijn eigen intuitie.

Nu zou ik eigenlijk vrijdag mijn NOD hebben, maar nu verlies  ik sinds zaterdag per dag een paar druppels  bloed (het is niet eens genoeg voor een tampon). Verder voel ik wel wat rommelingen in mijn buik, maar een ongesteldheidsbuikpijn is het voor mij echt niet. Ik las in het boek van Ouders van Nu dat een innesteling ook een paar dagen kan duren en kan lijken op een lichte mestruatie, zou dit kunnen?

Bedankt, Charlotte

Hoi,

Ik heb dus ook last van bloedverlies terwijl ik pas volgende week maandag ongesteld hoef te worden.
Nu vroeg ik mij af wat dat betekent.
Ben ook wat misselijk geweest. en heb last van buikpijn. maar zoals jij ook al zei, geen last van ongesteldheid buikpijn.

Nu afwachten maar

groetjes

Ik heb op babbybrabbel zitten kijken en daar kan je zien wanneer je dan je innestling zou moeten hebben.
Ik heb 9 aug mijn NOD en zou dan 31 juli een innestling moeten hebben.
Als ik ervan uit ga dat alles volgens het boekje gaat zeg maar.
Dus dan kan het bij jou volgens mij geen innesteling zijn.

Kijk anders zelf even op babbybrabbel dan kan je zelf de test doen!

Succes

liefs Bibbi

ho hoi

het zou inderdaad kunnen,k heb toen ik zwanger was ook een innestelingsbloeding gehad.en was maar 2 dagen..helaas is het bij mij misgegaan maar we gaan weer vol goede moed verder.

ik duim voor je sucses gr maantje

hoi charlotte...

ben je al ongesteld geworden of is het bloeden gestopt??
ik heb ook sinds vrijdag heel licht bloedverlies zo weinig dat ik alleen een inlegkruisje nodig heb...
ik schrok wel want ik dacht dat ik ongi werd terwijl ik 20 dagen geleden al ongi ben geweest!!dus ik snapte er ook niks meer van en ik verwachte mijn eitje ook pas vandaag omdat ik uit ging van een cycles van 38 dagen.
dus nu weet ik echt niet hoelang mijn cycles nou is.
als ik kijk naar mijn lichaam en uitreken van een cycles van 28 dagen dan was 22 juli mijn vruchtbare dag(laten we nou net die dag een privefeestje in onze slaapkamer gehad hebben)en toevallig had ik rond die tijd ook van dat draderige trekkerige slijm hebben....en ik dacht toen huh dat kan helemaal niet mijn lichaam vergist zich!!
als dit allemaal zou kloppen dan zou het wat ik nu heb aan bloedverlies een innestelingsbloeding kunnen zijn....maar dat geloof ik niet....ik geloof niet dat ik een cycles van 28 had.....dus nu weet ik het niet meer...
ik had trouwens ook van die ovutesten gedaan en was ermee begonnen op dag 15 ervanuit gaande dat ik een lange cycles heb en de eerste dag was best een felle streep maar niet donkerder dan de controlestreep maar daarna werd ie alleen maar lichter....ik doe maar niet meer van die testen want tis zo duur....die van clear blue tenminste....misschien probeer ik die van matt care wel een keer...lekker cheap...
nou ik ben wel benieuwd wanneer ik nu ongi wordt zodat het een beetje duidelijker wordt hoe mijn cycles in elkaar zit...

hoop dat jij beter nieuws heb....

groetjes bri

Ik ben een week te vroeg met mijn regels dus nu hoop ik dat dit innestelingsbloed is maar hoe ziet dit eruit? Ik heb wel buikkrampen zoals bij mijn menstruatie.

Terug
Bovenaan