innestelingsbloeding of toch een miskraam????????????????????

A

Anoniem

Guest
Ik weet het nou echt niet meer.
Ik weet sinds 14 juni dat ik zwanger ben of was!
Maar moest van de huisarts gelijk naar de gyn,ivmoperatie aan de eileiders in het verleden.
Woensdag kreeg ik bloedverlies,een klein beetje,eigenlijk alleen als naar de wc was geweest,en dan ook nog alleen bij het afvegen,dit heeft ongeveer 2 dagen geduurt,toen ging het over in heel lichtrose,en wel een beetje zeurderige buik gehad,alsof ik ongi ging worden.
Moest ook gelijk bloedprikken,de waarde van het zwangerschaps hormoon was nog wel erg laag namelijk 19,ook op de echo was nog niks te zien,maar dat komt omdat eigenlijk nog maar 4 weken zwanger zou zijn,zei de gyn.
Als het een miskraan zou worden zou het bloedverlies toch toe moeten nemen,en de buikpijn toch ook???????????????????/
Ik blijf me wel zwanger voelen,dus ik snap er eigenlijk niks meer van.
Ik moet dinsdag weer bloedprikken en woensdag weer naar de gyn.
Ik moest hier ff mijn verhaal kwijt,ik zit zo in onzekerheid.
Ik had al een keer wat geschreven,maarja.
Voor alle dames die zwanger zijn van harte gefelicteerd,en voor degene die nog ff moeten wachten met testen,veel geluk.

liefs Mexx- Ann

vreselijk voor je die onzekerheid.......

hoop dat van de week je hormoon goed gestegen is en dat het bloedverlies er gewoon bij hoorde. dat kan wel hoor in de eerste weekjes. tis niet altijd meteen mis....

duim voor je!

liefs van lievebeestje

Hee meid,

hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Een mk hoeft echter niet gepaard te gaan met buikpijn. Heb er zelf 2 achter de rug en beide keren totaal niets gevoeld, alleen bloedverlies gehad. Bij de 1e mk was dat 2x een dag of 5, bij de 2e mk heb ik maar 2,5 dag een beetje bloed verloren. Elke zwangerschap is anders, er zijn ook mensen die bloedingen hebben tijdens een gezonde zwangerschap. ik hoop dat dat laatste bij jou het geval is en dat je over een maand of 8 een wolk vann een baby in je armen mag houden! We duimen voor je!

groetjes,
Dion

Lieve Mexx-Ann,

Ik heb net mijn tweede miskraam achter de rug en ik geloof dat het bij iedereen anders is. Ik heb alleen bloedverlies gehad en geen pijnen. De eerste keer kwam het er letterlijk uitstromen en de 2e keer heb ik 3,5 week over gedaan voordat ik het vruchtjes verloor.

Bloedverlies zou alleen een teken kunnen zijn maar het HOEFT niet. Wat ik je wel kan adviseren is; ontspan!! Ik weet hoe moeilijk het is, maar stop met zoeken naar antwoorden op het net. Tuurlijk kan je erover praten, maar ik heb mezelf de tweede keer helemaal gek gemaakt! Zelf de verloskundige dacht dat het wel goed zat. Ik heb 3 weken op antwoord moeten wachten voordat ik zeker wist dat mijn kleine engel weg was en we dus weer opnieuw moesten proberen.

Het is de aller zwaarste klap die je mee kan maken...Je wordt letterlijk van je roze wolk afgedonderd. Probeer er niet te veel aan te denken, ga niet constant naar de WC om te checken, je maakt jezelf gek! Als je je onzeker blijf voelen bel de verloskundige/gynacoloog en vertel wat je voelt en hoe bang je beng. Vraag om een extra echo! Ik snap heel goed dat de onzekerheid je parten kan spelen. Zekerheid zal heel veel rust geven, maar probeer een beetje te ontspannen..!

Lieve Ann, ik hoop echt dat het gewoon goed blijft zitten en dat dit niets was. Ik wens je heel veel plezier en rustige tijden toe. Geniet van alle kleine en mooie momenten en denk vooral aan jezelf! Jij weet het beste wat je voelt en hoe je je voelt, laat je niets aanpraten, maar luister naar jezelf!

Dikke kus
Lin

Terug
Bovenaan