Innestelingsbloeding of toch niet?

Hi dames,

Afgelopen december ben ik gestopt met de pil.
Mijn eerste cyclus was 27 dagen, tweede 32 dagen en de laatste zat op 39 dagen. Op 24 april was mijn eerste dag van de laatste ongesteldheid.
Afgelopen vrijdag kreeg ik een beetje last van hoofdpijn, verder niks achter gezocht want dat kan altijd wel een keer. Wel was mijn afscheiding anders (slijmerig). Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben wij onbeschermde seks gehad, naderhand zag ik in de Flow app dat afgelopen zaterdag ook de eerste vruchtbare dag zou moeten zijn..

Zondag zag ik één keer wat lichtbruin/roze afscheiding op het wc papier. Dinsdag en vandaag weer wat lichte hoofdpijn, af en toe wat lichte krampjes (alsof ik ongesteld kan worden) en lichtroze veegjes op het wc papier & inlegkruisje.

Wat denken jullie?
 
Hi gebruiker,
Heb je een manier waarop je weet wanneer je ovulatie is? Testen of temperaturen, zo niet, weet ook je app niet wanneer je vruchtbare dagen zijn. Je cycli zijn tot nu toe niet echt regelmatig geweest. Maar omdat je laatste mensturatie 24 april begon kan het best zijn dat je vruchtbare periode afgelopen weekend begon (wat slijm wel aanduid), ik betwijfel echter dat je ovulatie toen al is geweest, eerder maandag of dinsdag (of nog niet). Maar stel je ovulatie zou wel dit weekend zijn geweest, dan is het nog wel heel vroeg voor een innesteling, je zit pas op 4 DPO dan (als ovulatie zaterdag was). 
Over het bloed dan, zondag zou wel een lichte ovulatie bloeding kunnen zijn geweest. Het kan natuurlijk ook dat er tijdens de seks net een vaatje geknapt is en daar een beetje bloed vandaan is gekomen. Waar het dan nu nog vandaan zou moeten komen weet ik echter ook niet echt. Maar je moet bedenken dat je nog niet zolang van je pil afbent, dit kan allerlei hormoonschommelingen met zich meebrengen en dus ook allerlei symptomen en licht bloedverlies.
Ik snap dat je hier qua antwoord natuurlijk helemaal niets aan heb, maar daarvoor zul je toch echt nog een tijdje moeten afwachten. Wat natuurlijk heel lastig is.
Ik hoop voor je dat alle logica in mij gewoon dikke fout is en je nu een innesteling hebt en dus over een weekje een dikke positieve test!!
Succes!!
 
Hoi hoi,Ik zou 7 mei mijn menstruatie moeten krijgen maar deze blijft nog steeds uit.Ik heb wel al heel de week buikkrampen en af en toe een beetje zuur. Ook 2 dagen donkere bruine afscheiding gehad heel weinig. Zwangerschapstest gedaan maar is telkens negatief.. Wat kan dit betekenen? Hebben meer dames dit ?
 
Hoi NoraLou, 
 
wanneer had je de bruine afscheiding? het klinkt alsof dat je innesteling is/ was , je lichaam gaat dan pas hcg aanmaken bij de een gaat dit sneller dan bij de ander dus wellicht test je pas wat later positief. 
Heb je nog een testje gedaan? 
je bent ook nog niet zo lang gestopt met de pil zie ik dus het kan ook gewoon nog zijn dat je lichaam moet ontpillen en dat je nueen langere cyclus hebt. 
 
Terug
Bovenaan