Innestelingsbloeding? Of toch ongesteld

Ik hoop dat jullie jullie ervaringen kunnen delen, want ik word langzamerhand onzeker.

Ik heb altijd redelijk regelmatige cyclussen 30-33 dagen en soms verlies ik 1 a 2 dagen hiervoor wat lichtroze afscheiding wat daarna doorgaat in een redelijk zware menstruatie.

Nu had ik deze cyclus op dag 5 én 6 een knalpositieve ovulatietest, dus ga er vanuit dat mijn ovulatie 7 oktober is geweest. Nu had ik gisteren 11DPO heel iets roze afscheiding bij het afvegen. Vandaag 12 DPO heb ik een keer alleen vanmorgen bij het afvegen wat waterig donkerbruin bloed gehad. Zou dit een Innestelingsbloeding kunnen zijn of is dit te laat? Ik heb eigenlijk nog nooit roze verlies 3 dagen voor NOD gehad (altijd LF gehad van 14 dagen) en al helemaal geen bruinverlies..

Wel ben ik deze maand voor het eerst na mijn eisprong begonnen met tarwekiemolie van A. Vogel. Dit staat echter bekend erom dat het juist zou zorgen voor een langere luteale fase…

Ik zoek me helemaal rot op deze forums.. alsof ik daar dan spontaan zwanger van zou zijn ? hopelijk wat positieve ervaringen met bruinverlies 2-3 dagen voor NOD!
 
Ik heb dus al paar dagen buikkrampen, maar hele aparte buikkrampen. Gisteravond kreeg ik dus weer krampen maar dat trok een beetje naar onder toe. 
Daarbij zou ik zaterdag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar ik heb sinds zaterdag roze/rood bloedverlies en dat heeft 2 dagen geduurd. Dit was niet constant maar af en toe en vandaag had ik donker bruin net of het oud bloed was. 


nu zit ik in twijfel, was ik ongesteld of was het een innesteling. Heb wel een test gehaald, maar waneer kan ik het beste testen zit ik nu mee. 
 
Motormuiss heb je sinds vorige week zaterdag dat bloedverlies gehad en je moet overmorgen ongesteld worden? Of begrijp ik het verkeerd. Spannend hé... hoop voor ons allebei innesteling!
 
Nou ik zit nu in de volgende cyclus op dag 23 en 9 DPO. Had namelijk 1 november een positieve ovulatie in de hand. Nu had ik net bij het afwegen wat roze/rood waterig bloed. Zou dit dan wel een Innestelingsbloeding zijn?? Normaal 1-2 dagen voor NOD lichtroze en bruine afscheiding, maar nu 4-5 dagen ervoor lijkt me toch wel heel vroeg als dit al aanleiding is voor m'n menstruatie? ook heb ik hele gevoelige tepels en als ik er in "knijp" is het niet te doen. Hoop dat het nu raak is! We zitten in ronde 9 en hoop er zo op????
 
Terug
Bovenaan