Innestelingsbloeding of toch wat anders na miskraam?

<p>Hallo iedereen,</p><p>Vanaf 1 juli had ik een bloeding. Dit is 3 juli bevestigd als een miskraam. Tot 11 juli had ik bloedverlies. </p><p>Ze zeggen dat de eerste dag van de bloeding telt als dag 1 van je cyclus. 14 juli hebben mijn vriend en ik even geoefend. Echter normaal heb ik dan niet de eisprong. Want voor mijn miskraam duurde mijn cyclus 40-62 dagen en had ik een positieve ovulatietest op ongeveer dag 34. Nu zei de verloskundige dat ze soms na een miskraam zien dat het lichaam gereset word. En dat de cyclus dan wel ineens "normaal" kan verlopen.</p><p>Nu had ik gisteren 24 juli onverwacht wat licht bloedverlies. Dit is +/- 9 dagen na de dag dat we sex hebben gehad. Zou het kunnen dat dit een innestelingsbloeding is? </p><p>Ik was op 17 juli bij de gyn geweest voor controle na de miskraam. Het zag er allemaal normaal uit en mij. HCG was 1.3. Ik zag dat als je HCG lager is dan 5 je niet zwanger bent. Maar vanaf wanneer maak je dat hormoon precies aan? </p><p>Groetjes</p>

Je maakt HCG aan als het ingenesteld is en dat verdubbeld elke 48 uur. Wat mij is verteld is dat je gemiddeld een week na je innesteling kunt testen (en dat klopt ook wel want dat is voor de meeste vrouwen ongeveer twee weken na de eisprong). Tenzij je een snellere innesteling hebt, dan kun je ook eerder positief testen. 

Ik heb geen idee wat jouw bloeding geweest kan zijn, omdat je ook niet weet wanneer je eisprong is geweest. Ik zou uit gaan van je langste cyclus, dus die 62 dagen, en daarna testen. 

Terug
Bovenaan