A
Anoniem
Guest
Ik heb het nou al een paar weken sex met me vriend zonder condoom, ik ben zelf wel aan de pil maar ben hem paar keer wel vergeten, of ik was misselijk en moest overgeven waardoor de pil niet 100% betrouwbaar is... Ik heb nu sinds anderhalve week heel erg last van misselijkheid en braken vooral als ik net wakker word. Ik moet veel plassen, abnormaal veel, me borsten zijn groter en ik heb een week voordat ik met de pil moet stoppen bruin achtige bloeding gehad, ook zeurend gevoel in onderbuik (niet in me onderrug zoals ik normaal heb bij een menstruatie) en rare steken in me hart en borsten. Ik ben ook onwijs moe, een moeheid die ik niet kan verklaren en een borrelend gevoel in me onderbuik net of iets aan het uitzetten is.
Zou ik zwanger kunnen zijn? en die bloedingen die eerst bruin word en na een dag opeens licht rood word kan dat innestelingsbloeding zijn? en voordat jullie roepen doe een test wil ik eerst weten of meer vrouwen/meisjes deze sympthome hadden in het begin stadium?
Zou ik zwanger kunnen zijn? en die bloedingen die eerst bruin word en na een dag opeens licht rood word kan dat innestelingsbloeding zijn? en voordat jullie roepen doe een test wil ik eerst weten of meer vrouwen/meisjes deze sympthome hadden in het begin stadium?