Innestelingsbloeding

elissip

New member
<p>Hoi dames,</p><p>Hele maand ben ik druk in de weer geweest met ovulatietesten. Etos, clearblue, action. Allemaal konden ze geen piek constateren. Volgens mijn kalender had ik 28ste van juni mijn eisprong moeten hebben.  Ook die dag geen piek. Sterker nog alle dagen alleen een teststreepje. Het controlestreepje bleef. Volledig wit. Wel hebben we gewoon om de dag seks gehad vanaf de eerste dag na mijn menstruatie. Afgelopen zondag besloot ik nog eens een ovulatietest te proberen van sensitest. Deze gaf een licht streepje. Maandag dinsdag en woensdag ook allemaal hetzelfde streepje. Kan het zijn dat mijn lichaam gewoon wat minder LH hormoon aanmaakt? Daarnaast had ik maandagmiddag wat rozige afscheiding/bloed. Dindag verkleurde deze naar rood en woensdagochtend was dit bruin ( dus uiteindelijk 2 volle dagen) woensdagmiddag was het over. Volgende week woensdag zou ik pas ongesteld moeten worden. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ovulatietesten blijven licht positief en voor een zwangerschapstest is het nog te vroeg. Graag jullie ervaringen..</p>
 
<p>Zou het kunnen dat je een erg late ovulatie hebt gehad? Toen ik begon met ovulatie testen leek het wel alsof mijn lichaam alles expres ophield. Ik kreeg mijn ovulatie soms 1.5 later dan 'verwacht'. Als je een licht streepje krijgt dan kan het ook wel n paar dagen duren voor het streepje donkerder wordt. Een positieve test bij mij was niet veel donkerder dan de teststreep en daar moest ik dan ook langer dan 5 minuten op wachten, terwijl volgens de testen stond dat je t resultaat na 2 of 3 min  moest aflezen ..</p><p>Dus.. je cyclus kan je voor de gek houden.. uiteindelijk is t bij mij gelukt met ovulatie testen maar ik geef toe ze zijn niet handig. In 1 cyclus gebruikte ik er soms 8 of 9 ...!</p><p>Over je bloeding kan ik niet veel zeggen helaas. Een innestelingsbloeding is niet waarschijnlijk als je nog ongesteld zou moeten worden. Van bevruchting tot innesteling duurt wel even..</p>
 
<p>Ik herken je verhaal we zijn in juni ook begonnen met ovulatie testen. De week dat ik mm ovulatie moest hebben was er niks.. heb nooit een goed streepje gehad. En inmiddels wel nu 5weekjes zwanger. Dus ik zou je niet te druk maken om die testen. Gewoon doorgaan wanneer jullie willen. En ik had volgende week als je 'echt' ongesteld moet worden getest. Dat linkt me nu nog niet noodzakelijk, je bent dan te vroeg denk ik. Ik heb zelf nog geen bloedingen gehad, dus daarmee kan ik je niet helpen. Finger crossed! En hopelyk heb je binnenkort een positieve test </p>
 
<p>Bedankt voor jullie reactie. Vanochtend nog een urinetest gedaan en deze was inderdaad negatief. Ik word gek vam dat wachten. Normaal vliegen de weken voor bij maar nu lijkt het wel alsof die klok niet vooruit te branden is.. ik heb tot nu toe niet meer gebloed en ik weet zeker dat dit niet mijn menstruatie was. Ik blijf om de dag testen en hoop toch nog in 1 van deze dagen op een positieve test.</p>
 
Terug
Bovenaan