Innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ik wist niet meer hoe je zelf een bericht kon plaatsen maar eindelijk gevonden.

Sinds gisteren slijmverlies. Vandaag lichtroze van kleur en kleverig. Heb dit nog nooit gehad.

Kan dit een innesteling zijn of is dit normaal??

Hoi Wendy, 
hoeveelste cyclus dag zit je? Ik heb alleen wat spotting gehad rond mijn innestelling. 

Dag 17. Voel ook een bepaalde druk. En warm gevoel in mn onderbuik.
Vorige week had ik buikgriep met diarree en overgeven. Waarbij ik mij nu afvraag of t buikgriep was. Ik heb vanmorgen urine laten testen op blaasontsteking. Maar was t niet. Moet ik nu gaan testen of moet ik wachten tor mijn volgende menstruatie?

Een zwangerschaps test zou ik wachten tot je NOD, want er moet genoeg hcg in je urine zitten en dat bouwt je lichaam op.
wanneer is je NOD?

4 febr maar kan ook eerder zijn. Was ik de vorige x ook.

Oh en ben de laatste tijd ook best moe. Maar zal de test nog ff afwachten. Al ben ik wel heel benieuwd.

Goede vraag! Zit met dezelfde vraag. 
Lang verhaal maar denk waardevolle informatie voor anderen die zwanger willen worden. Vond het zelf ook fijn dit soort informatie te lezen van anderen. 
Sinds mei 2017 gestopt met de pil, vervolgens onregelmatige cyclussen gehad van wel 46 tot 41 en de laatste keer 32 dagen. Omdat wilde weten of ik ook een eisprong had met een onregelmatige cyclus ben ik ovulatietesten (dipsticks) gaan gebruiken. Duidelijke eisprong gezien tot twee keer toe. 

Daarnaast tarwekiemoliepillen en foliumzuur blijven slikken. Vorige cyclus werd ik heftig ongesteld, heftiger dan anders. Leek alsof er iets niet was blijven hangen.
Deze maand een positieve zwangerschaptstest gehad! Maar geschrokken van slijmerig minimaal bloedverlies en lichte steken/buikpijn in de onderbuik. Zou de derde week zwangerschap zijn en hopelijk blijft het zitten? 

Hallo dames,Sinds kort zit ik hier op de forum en lees al jullie verhalen, fijn dat we elkaar zo kunnen helpen. Ik heb nu ook een vraagje. Ik hoop dat jullie mijn vraagje ook kunnen beantwoorden. Ik ben gestopt met de pil sinds Oktober. En toen kreeg ik mijn gewone stopweek en daarna niet meer geslikt. Daarna heb ik een normale menstruatie gehad, cyclus van 30 dagen. Nu zondagochtend zou ik volgens de berekening innestelingspijn hebben, ik weet dat je dat niet altijd hoeft te voelen, maar die ochtend heb ik bloeding gekregen, eerst een inlegkruisje gebruikt, later op de dag maandverbandje. Nu vandaag ook een maandverband in.. hoeland duurt het bij jullie?

Terug
Bovenaan