Innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
Hallo ,

ik ben nieuw hier op dit forum en ik zit toch met een aantal vragen, ik heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen nu heb ik afgelopen zaterdag een bloeding gekregen was op dag 23 van mijn cyclus ( niet veel het was meer rood/roze slijm ) zou dit eventueel innestelingsbloeding zijn geweest? of zou nu ineens mijn cyclus veel korter zijn? verder heb ik wel paar symptomen zoals ( steken in borsten , vlagen van misselijkheid en zeurende pijn in onderbuik )

Ik denk zeker dat het een innesteling zou kunnen zijn. Maar staar je er niet blind op want ik heb het afgelopen cyclus ook gehad en werd daarna op de normslr5datum ongesteld. 

Lastig die vage verschijnselen zonder duidelijkheid. Ik was zwanger in oktober em en kwam er pas achter toen ik over tijd was. Maar ws lette ik toen niet op signalen omdat ik er niet mee bezig was. 

Bedankt voor je antwoord , ja je lichaam kan je echt zot maken met al die symptomen hopelijk kan ik morgen positief testen :)

Ik zit nu in ronde drie, en heb nu 4/5 dagen voor mijn nod 2,5 een lichte bloedong gehad ( ik kon het af met inlegkruisjes) en ik 
Word gek van die onzekerheid haha... 

ik ken het hahaha , vandaag normaal mijn NOD vanmorgen getest en helaas negatief maar wanneer zou je nu kunnen testen na u innesteling op het internet staan zoveel verschillende verhalen wanneer is u NOD ?

Mijn nod is aankomende vrijdag, maar ik voel me verder helemaal niet zwanger dus ik denk dat ik straks ronde vier in ga.

Ik hoor van mijn vriendinnen allemaal dat ze in de eerste keer zwanger zijn en opeens waar ik ook kijk, iedereen is zwanger!!! 

Misschien is het nog te vroeg getest voor u, ik hoop dat u geduld niet lang op de proef gesteld word en snel een positieve test in handen heeft!!

ik duim kei hard mee voor je. ja inderdaad bij mij op het werk is het ook babyboom ze. hopelijk was het de innesteling en hebben we beiden dit weekend een positieve zwangerschapstest vast :p

Terug
Bovenaan