Innestelingsbloeding?

<p>Hallo iedereen,</p><p>een vraag of iemand of iemand die dit herkent? </p><p>Wij zijn al twee jaar bezig om zwanger te raken met tot nu toe alleen een miskraam vorig jaar februari als gevolg. Nu schommelt mijn menstruatie altijd rond de 31 dagen (kortste cyclus was 29 dagen, langste 33 dagen). Nu gebruiken we sinds kort ovulatietesten op advies van de gynaecoloog. Deze maand had ik een positieve ovulatietest op 9 juni en als ik uitga van het gemiddelde van 31 dagen is mijn NOD afgelopen donderdag geweest (21e). De 21e heb ik 1x wat bloed gehad (vermengd met wat afscheiding) en daarna alleen wat oud bloed. Normaal zijn mijn menstruaties heel hevig en duurt 6 dagen. Dit lijkt op een innestelingbloeding, deze had ik vorig jaar ook toen we zwanger waren, maar ik weet op het moment niet meer goed waf ik moet denken door de spanning. Maar tot nu toe geen positieve zwangerschapstest. Ik heb wel symptomen maar heb ook wel eens eerder gedacht aan de hand van de symptomen dat ik zwanger was en toen bleek het toch niet zo te zijn. Herkent iemand dit? Ik doe op dit moment om de dag een test vanwege de ongerustheid ook gezien vorig jaar en ik hoop via hier misschien wat geruststelling te vinden. </p>
 
Als je 9 juni een positieve ovulatietest had dan had je wrsch ongeveer 10 juni je eisprong. Je NOD zou dan 14 dagen daarna zijn, dus 24 juni. Veel vrouwen testen pas een paar dagen na hun NOD positief. Dus het is denk ik niet gek dat je nog negatieve testen hebt. Ik zou de hoop voor deze ronde nog niet opgeven ?. 
 
Terug
Bovenaan