innestelingsbloeding???

Hallo dames,

Ik heb een vraagje, ik heb een paar weken gelden 2 druppels bloed verloren, en ik word maar niet ongesteld. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn??? ik durf niet te testen want ik ben zo bang dat de test negatief uitslaat en daar word ik zo verdrietig van! Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen

Liefs,
Pat

Hoi Pat,
Ik kan het je niet vertellen denk ik. Op welk moment verloor je het bloed en wanneer was je NOD? Dit is namelijk belangrijk om te bepalen waar het bloed vandaan kwam.
gr.Inge

Hoi Inge,

Ik heb 2 weken geleden op maandagavond twee druppels bloed verloren en toen dacht ik dat ik ongesteld moest worden, maar dat werd ik niet!! Het spijt me dat ik het moet vragen maar wat is NOD? ik ben hier namelijk pas sinds 2 dagen op het forum! Ik hoop dat je me wat meer kan vertellen!

groetjes,
pat

hoi hoi nod is ongesteld volgens mij maar als je zekerheid wilt hebben zou je toch een test moeten doen ik weet dat het zenuwenslopend is laat anders iemand anders kijken [je partner]hoe de test uitslaat dan weet je wel waar je aan toe bent gr manuela

ik zou wel een test doen al ik jou was hoor dan weet je tenminste waar je aan toe bent die zenuwen zijn ook allemaal niet goed voor je dus doe het nou maar dan weet je iets vervelend he als je echt in zo'n spanning zit is het nou wel of is het nou niet zo , ik weet wat je voelt hoor en iedereen die hier op dit forum zit ik wens je heel veel suc6 en hoop voor je dat het wat goeds oplevert hoor!!!

Hoi, als ik jou was zou ik gewoon een test doen. Dan heb je zekerheid. Weet dat het moeilijk is als de test negatief is, maar dan weet je wel meer. Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop het beste voor je!

Terug
Bovenaan