Innestelingsbloeding?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier, wel al veel meegelezen maar zelfs nog niks geposted. Nu heb ik dus een vraagje. 14 december is mijn NOD, 30 november was als ik het goed heb gevoeld aan mn lichaam de eisprong. Mijn cyclus is vrij regelmatig en ben dus altijd netjes op tijd ongesteld. (Al enige tijd gestopt met de pil) Maar sinds deze avond last van oud bloed (bruine afscheiding). Ik heb dit nooit eerder gehad een week voor dat ik ongesteld moet worden, zou dit dus een innestelingsbloeding kunnen zijn? We zijn bezig voor ons eerste kindje en dit is dus allemaal erg nieuw en spannend voor mij!</p>
 
Hoi,
Zou best een innestelingsbloed kunnen zijn heb ik zelf ook gehad zo een week voor mn NOD. 3 dagen later getest en de test was heel licht positief, nu 35+1 zwanger. Ik had het wel alleen echt na het plassen, bij het afvegen en lichtjes in mijn inlegkruisje. Ik weet niet hoe het bij jou zit?
 
Dan zou het best kunnen tenzij het niet doorzet!
Succes met wachten, wanneer zou je evt testen? Ik hoop voor je dat het raak is!
 
Hoi,
ook ik had ongeveer een week voordat ik ongesteld moest worden innestelingsbloed. Inderdaad na het plassen alleen. 
Hopelijk is dat het bij jou ook, spannend!
 
Het liefst wacht ik met testen tot mijn NOD. Dus mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn doe ik het weekend wel een test. Hopelijk is ie dan positief, maar goed je weet het nooit he... het lichaam is een raar iets... 
 
Terug
Bovenaan