Innestelingsbloeding?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij zijn sinds augustus zonder al te hoge verwachtingen gestopt met gebruiken condooms/voor het zingen de kerk uitgaan omdat we een tweede kindje willen.</p><p>We hebben geen hoge verwachtingen omdat ik gediagnosticeerd ben met PCOS en dus o.a. een erg onregelmatige cyclus heb. </p><p>Mijn laatste ongie begon op 27-10 en volgens de cyclusapps die ik gebruik was mijn geschatte ei tussen 17-11 en 20-11 en we hebben het in die periode een paar keer geprobeerd.</p><p>Op 27-11 en 28-11 had ik opeens een heel klein beetje bruine afscheiding. Was echt maar een dun streepje voor de hele dag. Ik heb dat normaal nooit, maar durfde er ook niets van te denken. Alleen op 03-12 begon het weer; eerst twee dagen echt heel weinig en daarna twee dagen iets meer. Wel nog steeds een stuk minder dan normale ongie en alleen bruine afscheiding. Het duurde tot 06-12, daarna was het ook ineens weer helemaal klaar. Mijn geschatte NOD was 05-12, dus ik weet nu even helemaal niet meer wat ik moet denken.</p><p>Ik voel sinds dit weekend m'n borsten en die gaan met de dag meer pijn doen. Ook ben ik een beetje misselijk, maar ik heb ook net een buikvirusje gehad.</p><p>Denken jullie dat het al zin heeft om te testen? </p>
 
Als je NOD al op 5 december was kan je zeker testen..
Ik zit nu ook in een onzekere fase.. Gisteren verloor ik veel helder slijm, met wat helder rood bloed. Dit was zo'n 8/9 dagen DPO. (Had positieve ovulatie test op 30/11)
Mijn NOD is vrijdag/zaterdag.
Vandaag heb ik wat troebel verlies, lijkt eerder wat bruinig van kleur.
Voel me met vlagen misselijk, heb wel een kramp gevoel maar dan kan ook van de zenuwen/focus zijn? En mn borsten poeh, die voel ik..
Ik kan helaas niets anders doen dan afwachten, of het gaat doorzetten of niet. Maar na 17 maanden proberen hoop ik dat het eindelijk een keer gelukt is..
 
Hoi!
je kan al zeker weten testen!  Super spannend 
ik zit ook in de spanning.. 01/12 zou ik mijn eiersprong gehad moeten hebben. Maar sinds gisteren lichtelijk bloed verlies. Het komt en het gaat en is alleen met afvegen. (Rood/Bruin) Mijn NOD zou vrijdag/zaterdag moeten komen dus afwachten.. Ben wel misselijk en last van mn borsten. Maar ach we zien wel.. ?
 
Helaas pindakaas voor mij, ronde 17 mislukt. Vlieg ineens van een cyclus van 32, naar 25. Het beetje bloed van maandag, en het roze van gisteren was dus een slecht teken.. Sterkte dames, ik hoop op beter nieuws voor jullie..
 
 
Hoi allemaal, lilo1988, ik heb hetzelfde nu. Ook heel iets bruin streepje afscheiding gehad voor een paar dagen en toen weer weg. Ik moet over 4 dagen weer ong. worden.wanneer ga jij testen?liefs  
 
Ik had mijn ovulatie 1/2dec en 10/11dec bloed verlies met afvegen. Rood/bruin. Morgen is mijn NOD. Afgelopen donderdag 2 positieve testen. En vrijdag & vandaag alleen maar negatief. Dus ik wacht af. Spannend allemaal! 
 
Dag dames, mijn man en ik proberen sinds september zwanger te raken. Afgelopen donderdag ben ik toch ongesteld geworden. Donderdag had ik lichtjes bloed verlies (met mijn cyclus van 35/36 dagen) dacht ik misschien een innestelingbloeding te hebben. Echter vandaag ben ik hevig aan het menstrueren. Vanmorgen hebben we buiten de deur ontbeten; omeletje met koffie en jus d orange om precies te zijn. Uur later heb ik alles uitgespuwd. Door mn hoofd ging het verhaal van vrouwen die blijven door menstrueren tijdens de zwangerschap. Ik kan op het internet niet vinden hoe vaak dit voor komt. Iemand hier ervaring mee? Ik had overigens gelezen dat vrouwen die door menstrueren te weinig hormoon aanmaken; dus testen heeft nu sowieso geen zin…. ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van andere dames! Liefs Semmy
 
Hey snoetekes!tijdens zwangerschap van mijn 1ste zoon teste ik pas met 7 weken positief. Daarvoor wel symptomen maar negatieve testen. 9 weken 2 dagen eerste echo. Ook die 2 maanden gewoon ongesteld geweest. Verder de hele zwangerschap continue bloedingen. Ook bij mijn jongste zoon bloedde ik vaak in mn zwangerschap. Ben hem testte ik met 4/5 weken positief. Daarvoor ben ik 2 jaar niet ongesteld geweest. Maar toch bloedingen tijdens de zwangerschap. & zwanger. Nu heb ik 2 gezonde jongens. Dus alles is mogelijk! 
 
Terug
Bovenaan