<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij zijn sinds augustus zonder al te hoge verwachtingen gestopt met gebruiken condooms/voor het zingen de kerk uitgaan omdat we een tweede kindje willen.</p><p>We hebben geen hoge verwachtingen omdat ik gediagnosticeerd ben met PCOS en dus o.a. een erg onregelmatige cyclus heb. </p><p>Mijn laatste ongie begon op 27-10 en volgens de cyclusapps die ik gebruik was mijn geschatte ei tussen 17-11 en 20-11 en we hebben het in die periode een paar keer geprobeerd.</p><p>Op 27-11 en 28-11 had ik opeens een heel klein beetje bruine afscheiding. Was echt maar een dun streepje voor de hele dag. Ik heb dat normaal nooit, maar durfde er ook niets van te denken. Alleen op 03-12 begon het weer; eerst twee dagen echt heel weinig en daarna twee dagen iets meer. Wel nog steeds een stuk minder dan normale ongie en alleen bruine afscheiding. Het duurde tot 06-12, daarna was het ook ineens weer helemaal klaar. Mijn geschatte NOD was 05-12, dus ik weet nu even helemaal niet meer wat ik moet denken.</p><p>Ik voel sinds dit weekend m'n borsten en die gaan met de dag meer pijn doen. Ook ben ik een beetje misselijk, maar ik heb ook net een buikvirusje gehad.</p><p>Denken jullie dat het al zin heeft om te testen? </p>