Innestelingsbloeding

<p>Wie kan mij helpen en van informatie voorzien. Zelf meegemaakt of iemand anders of gelezen.</p><p>Gistere op dag 8dpo klein beetje bloed bij afvegen. Die hele dag weinig bloed en alleen aan een tampon. Met afvegen niets te zien. Vandaag hetzelfde vannochtend beetje bloed en nu zijn de tampons schoon. Heb normaal wel last van spotting maar dit is dan 12 dpo en dan zit er altijd bloed an de tampon.</p><p>ben af en toe ook misselijk.</p><p>Ik maak mezelf helemaal gek dus nu de vraag wie heeft er een innestelingsbloeding gehad?? Ik lees dat dit maar heel zelden voorkomt.</p><p>En testen is natuurlijk veel te vroeg hoor normaal pas a.s woensdag ongesteld te worden. </p><p>Alvast bedankt!!</p><p> </p>
 
halo alvast gefeliciteerd met je zwangerschap ten eerste als je denkt dat je zwanger bent zou ik stoppen met tampons gebruiken ik heb ook een bloeding gehad bij mijn eerste kindje ik ben nu weer zwanger na een miskraam en heb geen innestelingsbloeding gehad dat is per vrouw en per zwangerschap verschillend als je t echt niet vertrouwd doe een vroege test of ga naar je huisarts/verloskundige om t te bespreken kan nog te vroeg zijn ik kwam er achter met 2 weken nogmaals per vrouw en zwangerschap verschillend
 
sucses en heel veel geluk gr m
 
Nou.. wat toevallig. Ik dacht net laat ik iets posten en vragen hierover.
Mijn NOD is maandag, maar ik ben sinds een paar dagen met vlagen misselijk, gister een beetje bloed (alleen met afvegen) en vandaag wel meer bloed, maar niet zoals een menstruatie.... ik ben de hele dag al heel misselijk, hoofdpijn en maagzuur. Iets wat ik normaal nooit heb bij een menstruatie... het kan natuurlijk een paar dagen eerder zijn met deze kwalen en niet goed doorzetten, maar nu ben ik idd benieuwd naar iemand die ervaring heeft met innesteling bloeding.  
 
Ik lees ook mee! Ik heb woensdag mijn nod. Vanmorgen na het sporten wat lichtrood bloed (had voor de zekerheid een tampon in gedaan) en nu net wat lichtbruin. T is heel weinig dus ik heb echt geen idee of het een vroege menstruatie of innestellingsbloeding is. Die laatste zou goed kunnen, ik had een goed idee van mijn ovulatie en vast verder geteld wanneer het dan zou innestelen. Ergens tussen gister en morgen ?. Alle kwaaltjes erbij (misselijk, duizelig, geen ernstige menstruatiekrampen maar wel steekjes hier en daar) maken het niet makkelijker! Kan 2 kanten op gaan...
Mijn vriend roept steeds doe dan een test! Maar dat heeft weinig zin denk ik... zal te vroeg zijn!
 
Bij mijn jongste, 2e kindje gestopt met de pil. Toen ontrekkingsbloeding gehad. Wat ik me kan herinneren na 3 weken mijn eerste menstruatie gehad dus vond wel jammer dat het niet meteen gelukt was maar ja na stoppen pil verwachtte ik dat ook niet. 2e ronde kreeg ik eerste symptomen bij mij duidelijk groei van borsten. En test positief :) Bij controle bij de Vk dacht ik toen 8 weken te zijn, maar bleek al ruim 11 weken. Die 1e menstruatie was dus een innesteling. Ik heb werkelijk geen verschil gezien tussen de menstruatie en innesteling was enorm verbaasd!
Nu weer gestopt met de pil. En als je rekent vanaf de 1e dag van (ontrekkingsbloeding) Zou ik op dag 23 ongeveer innesteling moeten hebben. Heb 3 dgn bloedverlies gehad vanaf toen en daarna nog wat oud bloed/bruin-roze slijm. Ik zou dan nu 3 dgn over tijd zijn maar testen zijn negatief. Dus of ik had een eisprong op dag 8-9 wat na stoppen pil heel snel is of toch zwanger, maar ik ga volgende week pas weer testen. Symptomen zijn er ook nog niet maar na mijn 1e ervaring is daar dus ook niks van te zeggen. 
Het lichaam zit maar vreemd in elkaar soms
 
Terug
Bovenaan