Innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje; ik lees hier diverse verhalen over mensen die dachten ongi te zijn, maar later een innestelingsbloeding gehad blijken te hebben.
Na hoeveel tijd krijg je dan zo'n bloeding? Werd de vorige ronde namelijk na 46 dagen ongi, zelfde buikpijn als altijd de 1e dag, maar ongi duurde maar 3 dagen, terwijl ik normaal wel 6-7 dagen ongi ben. Kan dit dan nog een innestelingsbloeding zijn, of is die normaal dan veel eerder. Heb een onregelmatige cyclus, dus een langere cyclus is bij mij niet zo heel vreemd.

hallo hada,

ik heb er ook niet al teveel verstand van ben namelijk ook pas met de pil gestopt, maar mijn eerste menstruatie na de pil was ook erg vaag.
ik werd op de dag dat ik ongesteld moest worden ongi, maar duurde maar 2 dagen.
2 dgn voordat ik ongi moest worden had ik kleine beetje bruine afscheiding( ???????).
ik heb een test gedaan en die was negatief.

ik ben gewoon vrolijk verder gegaan en kijk wel wat er deze maand gebeurt, moet wachten tot 14 juli.

als je het niet vertrouwt moet je een test doen, maar ik dacht misschien komt het doordat ik nog moet wennen aan het niet slikken van de pil.

maar ik hoop natuurlijk voor je dat het wel gelukt is.
misschien kan iemand anders je meer info geven, maar dacht ik heb dat ook ongeveer gehad misschien heb je er wel wat aan.

suc6 verder,

groetjes Naomie 23 jaar, ronde 2 eerste kind

Ik ben in januari al   met de pil gestopt en sindsdien ben ik steeds 6-7 dagen ongi geweest.....

hoi Hada,

ik heb je verkeerd begrepen denk ik sorry
ik heb altijd begrepen dat een innestelings bloeding +/- een week na je eisprong is.
misschien had je deze maand wel een late eisprong, het zou dan wel een innestings bloeding kunnen zijn.

als ik jou was zou ik gewoon even een testje doen(,ik had het denk al lang gedaan, ha,ha
ik ben namelijk heel erg ongeduldig en kan echt niet wachten.

verder weet ik het ook niet zo goed, ben natuurlijk pas een beginneling.

suc6 naomie

Terug
Bovenaan