innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
ik hoop dat iemand mij helpen kan...
ik heb 2 maart mijn nod en nu heb ik al sinds vrijdagavond donkerrode/bruine afscheiding, dat is dus al twee dagen.
nou had ik gelezen dat je een week na je eisprong een innestelingsbloeding kan hebben, maar kan dat ook 2 dagen duren??
het is niet veel, ik kan het wel met een inlegkruisje doen.

Oh ja, ik ben ook aan het temp en mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog, dus het lijkt me niet dat ik nu al ongi ga worden...

ik hoop dat iemand hier iets van weet.

groetjes moon

Hoi Moon,

Nou zoals jij het vertelt zou het inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn maar of dat ook twee dagen kan duren durf ik echt niet te zeggen. Ze zeggen wel dat dat ongeveer een week voor je nod gebeurt dus wat dat betreft klopt dat. en je zei dat je temp hoog blijft ook dat kan een teken zijn dat je zwanger bent...ik hoop het voor je meid
Maar word niet boos als ik het mis heb...maar wat ik allemaal heb gelezen kopt het aardig.
Laat even weten hoe het afloopt..

Ik moet nu nog 1,5 week wachten tot mijn nod 9 maart en daar heb ik nu al moeite mee.....ik hoop ook zo dat het raak is ik zal voor je duimen moon!!!
liefs elvira

bedankt voor je reactie.

ik hoop ook echt dat het raak is deze maand.
fijn dat je voor me duimt, ik hou je op de hoogte...

in welke ronde zit jij??

moon

Hoi ,

Ik zit nu in ronde drie dus eigenlijk maar kort maar als je eenmaal hebt besloten om samen een kindje te mogen krijgen kan het niet snel genoeg gaan.
In welke ronde zit jij? en ook voor de eerste?

elvira

ik zit in de 6e ronde voor ons eerste kindje.
en inderdaad als je er eenmaal voor wil gaan dan kan het niet snel genoeg gaan.
verselijk is dat he?? je moet zoveel geduld hebben en eigenlijk hoop je ook nog een beetje dat het meteen in de eerste ronde raak is.
en ik heb helemaal geen geduld, als ik iets wil dan wil ik het!!!!
maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet altijd....

gr moon

hoi Elvira,

ik geloof dat ik inmiddels ongi ben. ik heb wel veel helderrood bloed.
maar ik heb ook koorts. en het lijkt erop dat ik nu maar 2 dagen ongi ben geweest.
snap er niet veel van, van mijn eigen lichaam.

hoe is het met jou? je moet nog 6 dagen wachten.... spannend weer!!!!
ik zal voor je en!!!!

groetjes moon

Terug
Bovenaan