innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
dag meiden,

deze maand had ik gelukkig weer een eisprong (laatste 2 maanden geen gehad),
dat is nu 8 dagen geleden. nu had ik vanmorgen een beetje bloed bij afvegen(sorry).
zou dit een innesteling kunnen zijn of wordt ik nu al ongi???

vreselijk altijd weer die onzekerheid...

groetjes sandra

hoi sandra

het is allemaal erg raar he, ik heb nu het zelfde ik ben april gestopt met de pil en ben nu 14 weken verder pas voor de eerste keer ongie geworden,,, najah ik weet niet wat het is het is zow weinig ik   heb normaal de eerste dagen echt veeeel meeeer. ikweet ook niet of dit nou ongie was of innestelingsbloeding, sorry dan jouw ook niet helpen maar weet wel dat je er lekker onzeker van word!!!

succes liefs kim

ik had nog even een vraagje, kan het zijn dat een innestelingsbloeding helder rood van kleur is? helderder dan ongibloeding??

ik heb namelijk een beetje bloedverlies en het is heel helderrood en dat heb ik met een gewone menstruatie eigenlijk nooit. ik heb 9 dagen geleden mijn eisprong gehad.en heb nu 2 dagen een beetje bloedverlies.

ik hoop dat iemand helpen kan,

groetjes sandra

en nou heb ik ook nog steken in mijn onderbuik...
wat is dit? herkent iemand dit?

sandra

Hoi,

Volgens mij duurt een innestelingsbloeding geen 2 dagen en is het bloedverlies dan ook maar een heel klein beetje. Wil je niet ontmoedigen,maar zou er maar vanuit gaan dat je ongi wordt. Valt het altijd mee als het niet zo is!
Hoop voor jou natuurlijk dat het wel een innestelingsbloeding is,maar wil je geen valse hoop geven!

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan