innestelingsbloeding???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoop dat een van jullie mij raad kan geven.
Ik had de laatste keren steeds een cyclus van 34 dagen. Nu kreeg ik op dag 26 een hele kleinde bloeding. echt minimaal. Nu heb ik al 2 dagen heel soms een klein beetje bruine afscheiding. echt minimaal. Zijn dus zeker geen rode duivels.
Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of maak ik me zelf maar wat wijs.
als het zo is, vanaf welke dag kan ik dit dan testen.

Hoop echt dat iemand hier antwoord op weet want ik word gek van de onzekerheid.
Groetjes, Jessica

Hoi Jessica,

Ik schat je kansen op een zwangerschap vrij groot in. Ervan uitgaande dat je cyclus 34 dagen is en je je eisprong 14à15 dagen voor je volgende ongi hebt, zou je die op dag 19 of 20 hebben gehad. Dat zou dus betekenen dat de innesteling op dag 25 of 26 plaats zou hebben gevonden. Ik weet niet wanneer je je NOD hebt. Maar toen ik zwanger bleek te zijn heb ik vanaf de dag van mijn NOD een dag of 5 wat bruine afscheiding gehad. Mijn hele lijf voelde alsof ik ongi ging worden, maar werd het dus uiteindelijk niet!
Ik wil je niet al te blij maken, maar het ziet er goed uit meid! Succes nog met afwachten, wanneer wil je gaan testen?

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi mama van Thijs,

Zit nu op dag 29 van mijn cyclus. Dus als ie weer 34 dagen is, is mijn NOD volgende week zaterdag. Wil dus zeker nog een week wachten met testen. Sinds vannochtend verlies ik helemaal geen bruine afscheiding meer Dus hoop er ehet beste van. Bij mijn dochtertje (nu net 2 jaar) heb ik dit helemaal niet gehad dus vond het raar. Hoop zoals jij zegt dat het goed zit.
nog maar een weekje afwachten dus. Als ik het ga redden tot die tijd. Mijn borsten zijn trouwens ook al behoorlijk gezwollen... hoop hoop hoop......

Succes nog met afwachten deze week! Ik weet hoe moeilijk dat is! Hopelijk heb je een drukke week, dan is ie tenminste snel voorbij!

Spannend Jessica, succes nog even met geduld hebben!!!
Olivia

dank jullie wel. Jullie horen het zeker nog wel van me.
Heb idd gelukkig een redelijk volle agenda van de week dus het zal vast wel lukken om de tijd door te komen.
Hoop dat het bij jullie ook snel zo ver is.
groetjes

heh he. Eindelijk iets gevonden wat op mijn klacht lijkt. Ik heb ook aleen maar een paar bruine druppen deze twee dagen. 4 jan was mijn NOD en toen begon dat.
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor , maar je weet het niet. Heeft iemand hier meer ervaring mee!!1

Ik heb ook een dag of 5 bruine afscheiding gehad waarvan ik dacht dat het een innestelingsbloeding was. Of het zo was kan ik helaas nog niet vertellen want ik ben alweer ruim anderhalve week over tijd zonder een positieve zw. test...

Weet iemand of Jessica uiteindelijk zwanger was of niet?

Olivia

Terug
Bovenaan