Innestelingsbloeding?

<p>Hallo dames,</p><p>Heeft er hier toevallig iemand ervaring met innestelingsbloeding?</p><p>Vandaag ben ik 11DPO, 4 dagen voor NOD en vanmorgen zat er niet veel meer dan een druppeltje rood/roze bloed in mijn ondergoed en vanmiddag weer een heel klein beetje. </p><p>Ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus, maar ik heb het idee dat dit misschien wel innesteling bloeding zou kunnen zijn. Gezien de timing (11DPO) en de hoeveelheid. Ook heb ik een opgeblazen gevoel in mijn buik, wat ik normaal wel heb voor ik ongesteld ga worden.</p><p>Bij me vorige twee zwangerschappen (waarvan helaas 1 miskraam 8 weken geleden) heb ik nooit innestelingsbloeding gehad..</p><p>Voor de gene die dit wel eens hebben mee gemaakt, hoe veel dagen na de bloeding had je een positieve test?</p>

Nu 24 uur verder en verlies wel meer bloed dan die paar druppels van gister, dus ben toch bang dat dit mijn menstruatie is.. wel heel vreemd dat ik op 11DPO al menstrueer en ook heel anders dan normaal, omdat het nu echt heel rustig op gang kwam en het is tot nu toe ook nog wel echt minder dan als ik normaal ongesteld ben alleen ik denk te veel voor een innesteling. Helaas 

hier ook 9 dagen naar ovulatie donker roze tegen bruin bloed aan verlies stiekem hoop ik op een innesteling maar heb hier een hard hoofd in 

Terug
Bovenaan