innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb gisteravond heel iets bloed verloren en afgelopen weekend heb ik als het goed is mijn eisprong gehad ik ben wel een klein beetje onregelmatig maar daar zit meestal een paar dagen tussen dus kan

maar wanneer kun je nou prcies innestelingsbloeding krijgen de een zegt paar dagen voor je ongi en ik heb ook al gelezen een week na je eisprong dus dat kan bij   mij mischien dan wel zo zijn

weet iemand het

of zal het gewoon verschillend zijn

Hey.

Een innesteling is ongeveer 5 dagen na je eisprong.
Dus het kan best zijn dat je een innesteling hebt gehad.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik een week voor mijn NOD al een beetje (oud) bloed verloor en dus ongi werd. Kan dus nog 2 kanten opgaan.
Ik hoop voor jou dat je deze ronde met de pufbus mee mag.

Groeten van Miena.

Hoi

Heb vorige weekend ook een ei gehad maar tot nu toe nog geen bloeding gehad. Wel het idee dat mijn buik wat opzet. Denk doordat de cyclus naar de laatse week voor ong is. Ik heb meestal wel vlak voordat ik ongi word wat last van bruine afscheiding( oud bloed). Nu is mijn afscheiding wat witterig. Het kan natuurlijk innesteling zijn (hoop  voor jou) geweest. Ik had wat last van bloed toen ik zwanger was van mijn tweede maar dat gebeurde pas toen ik 8 weken zwanger was. Succes en het is wachten (spanning) tot de volgende week.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan