Innestelingsbloeding?

<p>Hey,</p><p>Ik heb 2 kinderen van bijna 2 en 9 maanden. Na de 2e ben ik 3 keer ongesteld geweest met steeds ruim 2 maanden tussentijd. Mijn laatste menstruatie was 10 maart. Nu heb ik een erg opgeblazen gevoel. En gisterenochtend had ik met afvegen een beetje roze/bruin bloed. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Maar behalve nog een beetje roze/bruin slijm(sorry) kwam er niks meer. Vandaag heb ik steeds met afvegen roze. Maar niet in mijn inlegkruisjes. Heeft iemand hier ervaring mee, zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? </p><p>De vorige keren dat ik ongesteld werd had ik dit niet. Ik heb tests besteld, moet nog wachten tot ze binnen zijn. Maar zit er toch steeds aan te denken...</p>

Jep zou heel goed kunnen. Had ik  bij mn zoontje ook wat 3 a 4 dagen aanhield (echt alleen met afvegen roze bloed minimaal en op inlegkruisje niks) 

Wanneer is je nod? Zou ook een teken van een naderende menstruatie kunnen zijn maar inderdaad net zo goed een innestelingsbloeding. Voor nod of voordat je een test heb gedaan is alles nog mogelijk 

@Girafje ik weet niet wanneer mijn NOD is. Want na de bevalling ben ik nog biet regelmatig ongesteld geweest. Er zat steeds ruim 2 maanden tussen. Dus dat zou betekenen dat ik half mij ongesteld moet worden. Maar de menstruaties worden steeds 'echter' (qua bloed en kramp) dus zou het ook niet zo gek zijn als het ook weer normaler word qua lengte. Had altijd een cyclus van 31/32 dagen.

Terug
Bovenaan