innestelingsbloeding???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Inge, bijna 31 jaar en trotse moeder van 2 gezonde kids.
Helaas heb ik 29 april een miskraam gehad na een missed abortion.
Het vruchtje is na 6 weken gestopt met leven en met behulp van Cytotec is de miskraam er volledig uitgekomen. Lichamelijk ben ik snel hersteld en het vloeien is snel gestopt. Ik heb het vermoeden dat ik vorige week mijn eisprong gevoeld heb, we hebben toen ook flink geklust en sinds een paar dagen heb ik gespannen borsten, lichte steekjes in mijn onderbuik en ik hijg als ik de bult op fiets, dit herken ik van mijn laatste 2 zwangerschappen. Sinds vandaag heb ik lichtroze afscheiding. Het lijkt mij niet dat ik nu alweer ongesteld kan worden. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Wie herkent dit? Kan het zo zijn dat ik dus misschien alweer zwanger ben?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Het kan een innestelingsbloeding zijn, ik heb in oktober 2005 een curretage moeten ondergaan ivm een miskraam. In februari 2006 bleek ik weer zwanger te zijn en had ook last van bloedingen ik dacht dat het weer foute boel was maar het tegendeel bleek waar te zijn en intussen heb ik een heerlijke zoon van alweer een half jaar oud. Ik heb zowel de negatieve als positieve kant van bloedverlies mogen  ervaren maar het blijft toch spannend ik hoop voor je dat het  raak is en dat het goed blijft gaan. Mijn borsten bleven bij de 2e keer wel pijnlijk en de 1e keer waren alle zwangerschapskwaaltjes weg toen ik  begon te vloeien toen wist ik diep in mijn hart al dat het niet goed was en bij de 2e keer wist ik dat het op één of andere manier wel goed zat maar prettig was anders!

Suc6!

Puk  

nou, meid ik hoop het voor je! ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar wie weet ben je wel weer zwanger! ik duim voor je!

Imme xx

Ha meiden,

tot nu toe niet ongesteld ook geen bloedverlies meer gehad wel lage rugpijn en buikpijn maar dat is nu weer over, ik heb wel gespannen borsten en ik moest vannacht plassen, ik hoef 's nachts nooit naar de wc, alleen tijdens mijn zwangerschappen. Ik hoop zo, zou wel super zijn meteen na een miskraam weer zwanger. Wie herkent dit?

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan