innestelingsbloeding

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij a.u.b. vertellen hoe een innestelingsbloeding eruit ziet? Ik had vorige week vrijdag met het afvegen een rood sliertje met helder rood bloed daarna nix meer, is dit misschien een innesteling geweest? Ik hoop het wel maar ik heb niet zo heel veel hoop meer. As. vrijdag moet ik pas ongesteld worden. We zijn nu alweer  een hele tijd om  zwanger te worden.  We hebben wel al een dochter van bijna 3 (waar we een jaar over hebben gedaan om van haar zwanger te worden) maar daar had ik verder geen symptomen van zwangerschap, alleen met week 6 werd ik flink misselijk maar verder niets. Dus ik ken dit verder niet. Ik hoop dat iemand antwoord voor me heeft.

groetjes mascha  mama van Lincy

Hoi
Het zou heel goed kunnen hoor! Maar ja, pin je daar niet op vast he?! dat snap je zelf ook wel natuurlijk!
Ik had dit ook (ben inmiddels bijna 35 weken zwanger van de tweede). Bij mijn eerste zwschap niet, maar wel bij deze. Zeg maar een  zo'n 6 dagen na de conceptie, had ik ook heel licht wat rood, een sliertje. Daarna héé'l licht roze, dit duurde maar een paar uurtjes. Weg was het daarna.
Wel heb ik toen ik wist dat ik zwanger was, in week 7,8, en 9 steeds bruinverlies gehad. Dat was wel spannend. Soms was het een dag weg, en daarna kwam het weer. Oud bloed van het innestelen. Ook had ik in de weken erna wel eens vaker een klein beetje roze, en soms een sliertje rood. Dan was er een adertje geknapt in de baarmoeder mond. De laatste keer dat ik dat had was in week 19, maar ja, dan raak je niet meer in paniek. toch heb je dat liever niet!
Hee, ik hoop het voor je, laat je het even weten? En één tip, test direct met een digitale test van CLear blue, dan heb je geen vage streepje. De digitale zijn heel gevoelig en betrouwbaar! Je hebt er 3 stuks voor 19,99. Test gewoon als je een dag overtijd bent, en is het dan 'niet zwanger', moet je 3 dagen wachten, zoals de bijsluiter zegt (er zijn veel vrouwen die dan nog niet veel hcg aanmaken). Kijk niet naar de uitslag binnen in het apparaatje (staat ook in de bijsluiter) maar alleen naar de digitale in het schermpje!
succes!

Hoi!!
Ik zit ongeveer met dezelfde vraag.
Ik heb de afgelopen maanden een cyclus gehad van 21 dagen.
Nu had ik deze maand na 2 weken opeens bruinige afscheiding...Sorry
Dit was er 2 dagen   en toen niet meer. Later nog 1 dag een heel klein beetje gehad.
Op zich was dit wel op het moment dat de innesteling zou plaats vinden...
Ik kan me niet voorstellen dat ik na 2 wkn ongi ben geworden, het deed ook niet pijn en geen krampen.
Ik ben op dit moment dus eigenlijk wel 3 dgn over tijd. Of mijn cyclus moet anders zijn..
Heeft iemand een idee????

Alvast bedankt!
Kiki

Helaas is mijn menstruatie doorgezet afgelopen donderdag wel weer op tijd. Dus ik weet niet wat dat bloedinkje is geweest maar helaas geen innestelingsbloeding dus. Helaas volgende ronde weer proberen natuurlijk.

Groetjes mascha

He Kiki,

Ik heb eigenlijk hetzelfde als jou. Heb afgelopen twee maanden cyclus van zes weken gehad en heb nu opeens (al na vier weken) bloeding. Dacht eerst dat ik ongie was geworden, maar het is ook echt maar  heel weinig...en het is ook voornamelijk bruinig bloed...  Vind het echt vreemd want ben normaal gesproken veel erger ongesteld... Vraag me dus ook af wat het kan zijn...

Ik duim in ieder geval voor je!

Groetjes

Ik vraag me nu zo langzamerhand echt af wat het was...
Ik ben bijna 3 weken verder en ben nog niet ongi geworden.
Naast het feit dat ik vreselijk moe ben merk ik niets.
Het kan toch bijna niet dat je opeens na 4keer een cyclus te hebben gehad van 21 dagen, nu opeens een cyclus had van 14 dagen?????
Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil, dus van ontpillen is denk ik ook geen sprake...?!
Als ik dus niet zwanger ben en ik zou weer terug gaan naar mijn oude cyclus dan moet ik vrijdag ongi worden.
Kortom, ik zit dus nu of 3 dagen voor mijn NOD of ik ben 1 1/2 week overtijd....
Wie heeft een idee???

Liefs,
Kiki

He Kiki,

Lijkt me vreemd als je ineens een cyclus van 14 dagen hebt gehad inderdaad...Ik zou alvast een testje doen hoor... wie weet...

Groetjes

Terug
Bovenaan