Heej danielle: gewoon naar de dokter gaan hoor! Dan maar alleen het is wel jou lijf! En ik weet het je vriend zal ook net zo graag als jou een kindje willen maar het gebeurt wel allemaal met jou lijf en dat is niet niks! Je moet goed voor jezelf zorgen.
Ook al zou het door stress komen, misschien kan de dokter je daar ook mee helpen (onzekerheden wegnemen of zo en ze zeggen altijd na een jaar proberen kun je naar de dokter gaan)
Ik ben eind oktober gestopt met de pil en was na 5 cyclussen van gemiddeld 37 dagen (onregelmatig) zwanger maar heb een miskraam gehad toen ik het een week wist.
Nu zit ik al op 66 dagen na die miskraam maar was afgelopen week niet zwanger toen ik testte.
Nu had ik ook woensdag en donderdag wat rozig op mijn papiertje na het plassen maar werd niet ongesteld dus heb toen die test gedaan die negatief was. Vrijdag dacht ik dan toch echt ongesteld te zijn omdat het toen wat donkerder was en had dus maar een tampon gebruikt die er uit kwam met wat stolseltjes er aan maar niet echt bloed (lekker verhaal maar goed, het hoort bij het vrouw zijn
Daarna ook geen bloed of iets wat er op lijkt gehad. Ik dacht ook aan innesteling want daar had ik weleens iets van gehoord maar echt zeker word ik er niet van.
Ik ga donderdag (dag 70) naar de huisarts als ik dan nog niet zwanger of ongesteld ben. Dit was ook het advies van de verloskundige die ik al een paar keer heb gebeld met de vraag of het normaal is dat het nu zo lang duurt.
De huisarts kon me dan doorverwijzen voor een echo om te kijken of mijn baarmoeder slijmvlies zich wel goed aanmaakt.
Nou een heel verhaal maar het houdt me allemaal zo bezig (en met mij vele anderen zie ik hier op het forum wel!)
Veel geluk voor jullie!
Groetjes Nicky