innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
Hi hi,

Kan iemand mij vertellen hoe een innestelingsbloeding eruit ziet?
Is dit vers (rood) bloed of oud (bruinig) bloed.
Is het veel of weinig?

Ik had op dag 16 een beetje rood bloed, daarna werd het bruinig. Helemaal niet veel. Dit duurde een dag of 3. En toen rond dag 20 weer een beetje bruin. (lijkt eerder op gekleurde afscheiding).

Verder voel ik niets, misschien iets vaker plassen.

Ik moet nog ruim een week wachten tot ik kan testen, maar ik ben zo nieuwsgierig.

Groetjes

hoi hoi,

Bij innesteling gaat de embryo zich nestelen in de binnenbekleding van de baarmoeder. Dit kan soms een innestelingsbloeding veroorzaken. Dat treedt ongeveer 6 dagen na de eiersprong op. Dus op ongeveer dag 20 van de cyclus.

ff van een site geplukt, hahah

Ik had zelf ook vanaf dag 16 t/m 20 van me cyclus een bloeding, ik wis eerst niet wat het was, maar omdat ik niet ongie. werd op het juiste moment en de testen waren nega, denk ik dat het mijn ongie toch was, ookal was het relatief weinig bloedverlies. Tot op heden nog geen bloed, mijn NOD is nu 8 aug.

ik hoop voor jou dat het wat anders is en dat je gewoon zwanger blijkt te zijn volgende weeek,en ik zelf ook hahaha.

gr. Bambi

Hallo,

Zelf heb ik dit ook op dag 18 met het afvegen een rood streepje. Dat was alles.

Van alles wat ik er over lees, is dit wel erg vroeg voor een innestelingsbloeding. Het eitje heeft nl. wat meer tijd nodig om in de baarmoeder te komen en zich in te nestellen.

Maar wie weet hebben wij een vroege eisprong. Zou mooi zijn!
Ik moet nog een week wachten voor ik meer weet.

Groetjes

Hoi meiden,

Dit kan ook een eisprong bloeding zijn geweest. Dit heb ik ook 1 keer gehad. In de 7e maand. Had de dag erna al een afspraak staan voor bij de fertiliteitsverpleegkundig en heb het toen gelijk gevraagt. Dus misschien is dat bij jou ook wel het geval.

Groetjes Bontrie

Helaas, helaas.

Vandaag ongesteld geworden. Dag 26

Op naar de volgende maand. Wel lastiger rekenen hoor als je niet regelmatig bent.

Ik hou het er maar op dat mijn lichaam in de war is van het lange hormoon gebruik.

Dank lieve meiden voor jullie reacties.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zeggen we dan maar.

groetjes

Hoihoi!

Ik heb tijdens het gebruik van de pil altijd "last" gehad van bruinige afscheiding precies een week voor ik ongi werd. Dit duurde dan ook ongeveer 3 dagen. Nu ik met de pil gestopt ben heb ik dit nog steeds. Kan dit dan betekenen dat ik gewoon als altijd een week na die afscheiding ongesteld wordt? Morgen is mijn NOD, en ik verwacht dus dat ik gewoon ongesteld wordt. Wat denken jullie?

Groetjes,
Marientje

Terug
Bovenaan