innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest
hey meiden..

pff ik vraag wel veel aan jullie hoor...
ik heb dus de 21e mijn nod als ik van mijn laatste cyclus uitga..maar nu heb ik sinds gisterochtend vroeg hele kleine beetjes bruin bloedverlies..vanochtend ook een beetje buikkrampen,dus ik dacht de  komen nu echt door,en toen kwam er nix meer..daarna nog een klein bruinig bloedpropje(sorry) in mn slipje en dat was het..
wat is dit?weet iemand dat??

alvast bedankt..liefs kimberley

herkenbaar... ik zat gisteren op dag 23 en opeens heel weinig bloedverlies, nu nog steeds. Het is heel weinig en licht van kleur. Normaal heb ik een cyclus van 27/28 dagen. Nu heb ik altijd een late eisprong dus het zou kunnen...
Bij jou lijkt het er ook op.... zou goed een innesteling kunnen zijn...
spannend allemaal hè? Ik duim voor ons, maar ga voor mezelf van het negatieve uit, dan is het geen grote teleurstelling!
Hoeveelste ronde is het bij jou? Heb je al kindjes? Bij mij is dit ronde 3 en ik heb al twee kindjes.... succes ermee!

dit word mijn 8e ronde voor mn eerste frummeltje..ik heb vrijdag pas ijn nod,maar ik kon mezelf niet bedwingen en heb net een test gedaan,maar negatief natuurlijk..het is zo wie zo te vroeg..maarja..en nu net krijg ik echt ongie krampen..ik heb wel een onregelmatige cyclus maar zo kort heb ik hem dan nog niet gehad als ik het vandaag zou worden..
erg he die onzekerheid..
hoe oud zijn jou kindjes??en was het snel raak met je 2 kindjes of niet??

bedanktg voor het reageren..

liefs kimberley

hai!

Wat jammer dat de test negatief was....! Ik heb dus donderdag mijn eigenlijke nod......... Misschien in het weekend nog eens testen? Heb je nu nog last van bloedverlies? Ik wel, maar heeeeeel weinig, heel vreemd allemaal. Heel raar is dat, ookal heb ik al twee kindjes, het is en blijft spannend en vaag. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Mijn zoontje is 5,5 jaar  en mijn dochter wordt maandag 3 jaar. Bij mijn zoon duurde het goed een half jaar, en mijn dochter kwam heel spontaan! 1 keer onveilig gevreeen, een paar dagen voor mijn nod.. en ik was zwanger! Dat was dus een enorme verassing!
Dus jij al in ronde 8, wat duurt het wachten dan lang hè.... en dat terwijl er eigenlijk  een jaar voor staat om in verwachting te raken... maar als je de wens hebt is het moeilijk om geduldig te blijven vind ik!
Ik duim voor je en hopelijk kunnen we alletwee binnenkort met glitters gaan strooien!

Liefs!

Mup

wat leuk joh,al 2 kleine  schatjes thuis..he dat innestelbloed,moet dat bruin of helder rood zijn??weet je dat??

liefs kimberley

hoi kimberley,

innestelingsbloed is bruin/roze geen helder bloed

xxx

Terug
Bovenaan