Innestelingsbloeding?

<p>Hoi iedereen! </p><p>Nu is mijn vraag hoe heb jij persoonlijk een innestelingsbloeding meegemaakt. Hoelang duurde het ? Dacht je dat het je maandstonden waren? Bepaalde dingen die anders voelden? </p><p>Ik ben namelijk erg verward momenteel ?</p>

Hallo Ttcx,
Ik heb 24 december een steek gevoeld een tijdje waarbij ik dacht, dat moet mijn innetseling zijn geweest. Een paar dagen later begon ik te bloeden en dat was precies op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Helaas dacht ik... Toch was het beduidend minder dan normaal, maar duurde zeker 6/7 dagen. Vervolgens heb ik toch voor de zekerheid een test gedaan op 3 januari. Toen was het bloeden 2 dagen gestopt. 
Deze test was heeeeel licht positief, ruim 7 dagen na NOD.. ik heb 2 eerdere zwangerschappen gehad waarbij ik een knaltest had op NOD dus ik voelde mij niet op mijn gemak. Dus 3 dagen later op 6 januari weer testen. Deze was ook nog heel licht positief. Je zou zeggen dat het HCG al hoger zou moeten zijn zolang na NOD. 
Tussen 6 januari en nu heb ik diverse steken gevoeld en roze afgeveegd. Vanochtend toch maar weer een test gedaan en nu duidelijk een streep te zien!?
Dit is mijn verhaal, ook verwarrend. Bel morgen de verloskundige, dat zal dan wel uitsluitsel geven.
Wat is jouw verhaal?

@klojo , gefeliciteerd ! Ben super blij voor je :) ik en mijn vriend hopen op hetzelfde , ik heb namelijk alle symptomen van mijn maandstonden maar heb maar 2 druppels rood bloed gehad en derest in een bruin/beige afscheiding. Heb ook steken in mijn onderbuik. Als ik mijn maandstonden nog niet heb binnen een dag of 3 dan doe ik test nr1 :)
Het is allemaal zo onduidelijk alle symptomen van maandstonden en zwangerschap lijken op elkaar , elke maand is het knarsetanden ?

Terug
Bovenaan