Innestelingsbloeding

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben nieuw hier en wil namelijk wat ervaringen horen. </p><p>Ik heb PCOS en ik moet op mijn menstruatie wachten, zodat ik kan beginnen met Clomod. Sinds begin juni van dit jaar loop ik bij de fertiliteitsarts. </p><p>Mijn laatste menstruatie was op 17 mei 2021. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus weet niet zo goed wanneer ik weer ongesteld moet worden.</p><p>Ik dach dat ik afgelopen donderdag ongesteld werd, naar het was maar een heel klein beetje lichtroze bloedverlies in de ochtend. Het heeft voor de rest van de dag niet doorgezet. Op de vrijdag had ik in de avonduren rond half 9 ook maar een  beetje lichtroze verlies, ook dit heeft niet doorgezet tot de dag van vandaag geen menstruatie te zien. </p><p>Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar die geeft negatief. Kan ik misschien zwanger zijn. </p><p>Ik hoor graag jullie reacties/ervaring.</p><p> </p><p> </p>

Hoi geen ervaring met pcos maar het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn en dat de test negatief was kan zijn dat er nog niet genoeg hormonen in de urine zit weet niet hoelang je al gestopt bent met anticonceptie daardoor kan het ook een keer overslaan en komt de ongesteldheid later lees wel eens dat er soms wel 60 dagen tussen zit of soms een half jaar moeilijk te zeggen je zou ook bloed kunnen laten prikken daar kunnen ze het sneller on zien of je zwanger bent
Succes

Na de innesteling wordt hcg aangemaakt. Je zou nu dan wel positief moeten testen. Vrouwen die pas laat voldoende hcg voor een test hebben... Het komt voor maar is zeldzaam.
Waarschijnlijk is het gewoon wat spotting en volgt je menstruatie nog wel. Sommige vrouwen hebben ook wat spotting rond hun eisprong trouwens. 

Dank voor jullie reacties. Ik ben sinds augustus 2020 gestopt met de pil. Dit heb ook nog nooit gehad. Ik heb wel contact opgenomen met de arts en die gaf aan  dat ik vanaf mijn bloeding 10dagen verder moet rekenen en dan nog een test doen. Het komt erop neer dat ik dus zondag nog eens moet testen. Mocht de test negatief zijn dan kan ik wel langs om bloed te prikken. Ik heb verder ook geen last van symptomen, dus het zal wel niet zo zijn.

Terug
Bovenaan