Innestelingsbloeding?

<p>Hoi Allemaal, Helaas alweer beland in ronde 15! Sinds gisteren een steek in mn buik gevoeld en daarna wat licht bloedverlies (lichtrood/roze) gehad. Alleen tijdens het afvegen. Dit heeft zo’n 1,5 dag geduurd. Maar niet genoeg om een inlegkruisje in te doen. 5 dagen geleden ineens uit het niets een schimmelinfectie gekregen en hele zere tepels. Ik maak mezelf elke maand gek hoor ? maar dit heb ik nog nooit gehad. Zou het iets kunnen zijn?  Ik waardeer alles reacties! ❤</p>
 
Hi, dat klinkt wel echt als zwangerschapssymptomen! Lastig hé, om jezelf niet gek te maken. Zoek je ook genoeg afleiding? (ik zit precies in zo'n zelfde situatie dus ik leef heel erg met je mee) Liefs
 
Wat een lieve reactie! Het is zeker moeilijk om je niet gek te maken. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar het gaat nooit helemaal uit m'n hoofd. Je zit in dezelfde situatie? Ook al een tijdje hoop? ? hoe denk jij er zo min mogelijk over na? Liefs! 
(Hopelijk deze keer goed nieuws voor beide!)
 
Bijna 7 maanden. De eerste maanden nog niet echt serieus. Vorige maand gestart met ovulatie testen (ondanks dat ik mijn eisprong voel). Maar juist die maanden dat je er zo meebezig bent vallen mij zwaar. 
Hoe ik ermee om ga: ik probeer vooral afleiding te zoeken door dingen te gaan doen zoals het huis schoonmaken, te gaan sporten of een cake te bakken. Maar ik heb ook echt vaak genoeg dat ik er niet omheen kan in mijn hoofd. Op zulke momenten geef ik mezelf de ruimte en de tijd om er even helemaal in weg te zakken. Videos kijken op youtube, baby kleertjes zoeken op vinted noem maar op. Maar ik spreek dan wel met mezelf af om hier niet langer dan een half uurtje tijd aan te besteden. Op die manier mag het er zijn maar wordt het geen obsessie. Maar dit lukt mij ook lang niet altijd hoor!!!
Waar zit jij nu in je cyclus? Wanneer mag je testen? 
 
 
 
Oh je gaat er goed mee om zeg! Goed dat je afleiding bij jezelf kunt zoeken. De maanden dat je er zo veel aan denkt zijn ook zwaar. Hopelijk heb je niet veel zware maanden meer. En bedankt voor de tips! Mocht het niks zijn deze maand, dan ga ik maar eens leren hoe ik een appeltaart bak haha. 
Ik heb 2 maanden terug een HSG behandeling gehad in het ziekenhuis. Verleden met veel buikoperaties dus er moest gekeken worden of de eileiders goed doorlopen. Dit was goed. Maar afgelopen maand was ik pas na 36 dagen ongesteld. Normaal altijd strak 28 dagen. Dus ik ga nu uit van de 15e (wat normaal de 10e zou zijn) ongesteld zou moeten worden. 
 
Mmm lekker appeltaart haha!
Wat ontzettend vervelend zeg. Gelukkig dat alles goed is daarbinnen! Jeetje wat spannend zeg. Ik moet de 17e of de 18e ongesteld worden dus ik zal tegen die tijd sowieso even aan jou denken en ik zal voor je duimen!!!
 
 
Terug
Bovenaan