Innestelingsbloeding

<p>Hey dames,</p><p> </p><p>Even een vraagje. In september ben ik gestopt met de pil. Sinds dien is mijn cyclus tussen de 27 en 32 dagen. Meestal rond de 27/28, maar eenmalig 32 dagen.</p><p>Voordat ik ongesteld moet worden verlies ik juist meer afscheiding. De laatste dagen ben ik juist enorm droog. Gister ochtend op dag 33 een zwangerschapstestje van de action gedaan, die was negatief.</p><p>Sinds 2 uur daarna heb ik een enkele keer een paar drupjes licht bloedverlies als ik naar het toilet ga. Een inlegkruisje heb ik niet nodig. Ik zie het een enkele keer, ook niet altijd. De ene keer is het wat bruiner, de andere keer roze.</p><p>Ik zit nu op dag 34 heb verder nog geen menstruatieklachten en twijfel ook of ik morgen moet testen met een cb, of dat ik toch ongesteld moet worden.</p><p>Ondertussen ben ik het internet af aan het zoeken, want je maakt jezelf zo snel gek met van alles. Mijn vriend hoopt stiekem ook dat het nu toch is gelukt.</p><p>Mijn vraag, zijn er dames die last hebben gehad van een innestelingsbloeding, en wanneer gingen jullie testen?</p><p> </p><p>Bedankt alvast!</p><p> </p>
 
Hi!

Ja ik had 19 oktober buikkrampen en licht bloedverlies. Maar het zette niet door.
Op 26 oktober heb ik toen een zwangerschaps test gedaan, en ja hoor: positief!! Hopelijk is het voor jullie ook raak!
 
Helaas. Na 2 dagen licht bloedverlies ging het toch over naar een menstruatie. Mijn menstruatie duurde wel langer en was minder hevig. Mijn vriend is er van overtuigd dat het een mislukte innesteling was
 
Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!
Je bent nog vrij kort gestopt met de pil, je lichaam is dan nog volop aan het ontpillen.

Ik hoop dat het voor jullie gauw raak is!
 
Terug
Bovenaan